Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt, grattis! Min hälsar!Haft denna tidigare, dum som jag är såldes den. Nu är den tillbaka!
Kul med mesh, såg inte alls dumt ut! SnyggtSnyggt, grattis! Min hälsar!
Tackar!Kul med mesh, såg inte alls dumt ut! Snyggt
Det vore trevligt om man släppte den vanliga Seamastern utan datum. Jag antar att det är på gång i och med dessa modeller men det är lite märkligt att det inte har funnits tidigare.Många nu!
online av misstag?
Nodate bond
oversized
Det kommer funka perfekt med de stift som länken sitter fast med!Sitter och väntar på ett zealande rubber. Ska på en Seamaster med 20mm luggar. (Samma som 2254.50)
-Var kan man hitta bra bandstift?
Blev ”rånad” hos lokala urmakaren för två mediokra stift där jag tycker det glappar i hålen. Ofrei vill ha 65$ i frakt osv.
Det kommer funka perfekt med de stift som länken sitter fast med!
Du kan inte köpa Omega orginal från AD?Fast ett var böjt och sen har dom hängt med 10år. Är dags för byte. (Haft nato ett tag)
Men nyinköpta kanske är ok trots lite glapp, hade gärna köpt ett par med kvalité dock.
Du kan inte köpa Omega orginal från AD?
Kolla med @ERIKSON URHANDELSka kolla upp
Håller med! Får bli när man vinner jackpot.Tycker denna är oerhört fin! Men dyr...
Bild från nätet.
Jag köpte två stift till min SMP för 150 kr från AD (Bergströms ur i GBG).Ska kolla upp
Bra val!Jag trillade också dit tillslut, sjukt nöjd med denna alltså
Funderar på ett blått gummi till den, finns det något ni rekommenderar?
Har sett bilder på den blå 41mm med nya gummit från 42mm och det från Aqua terra. Sjukt snyggtJag trillade också dit tillslut, sjukt nöjd med denna alltså
Ja om den passar så det ju grymt!Har sett bilder på den blå 41mm med nya gummit från 42mm och det från Aqua terra. Sjukt snyggt
Tack detsammaBra val!
Ja det har jag faktiskt inte en aning om, bara sett bilder. Såg riktigt bra ut med AT gummit iallafallJa om den passar så det ju grymt!
Jag har ett från Everest som jag tycker är riktigt bra. Har förvisso inte testat motsvarande av ex. Rubber BJag trillade också dit tillslut, sjukt nöjd med denna alltså