• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

  • Ja

    Röster: 952 62.1%
  • Nej

    Röster: 581 37.9%

  • Totala väljare
    1,533

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Helt klart! Jag har haft min sen hösten 2018, är väldigt nöjd med den. Får passa på att tacka för all inspiration och läsning här på forumet :) Bifogar två äldre bilder på klockan:snaphappy:
IMG_20190523_140015.jpg
IMG_20190421_170530.jpg
Snyggt! Jag hade en 2016-17, ångrar fortfarande att jag sålde den.
 

Darabont

Omega
Et vanlig mesh funker vel like bra om inte bättre? Det borde vel gå å kjøpe hos AD som andre Omega band, men ville nok valgt et stål band til en stål klokke for at det skal passe bedre til klokken og fargen på stålet.
Jag har inte hittat någon med ett likvärdigt bra spänne hittills. Har du någon rekommendation? :)
 

HSK

Patek
2-Faktor
Som en STOR ogillare av dessa ”unika” Bond-klockor avigt och rätt är denna helt rätt! Att de valde att endast på baksidan sätta ett litet 007 var helt rätt.
5635CC09-0362-4EF4-A690-668E195255AB.jpeg
Supercool! :cigar: Jag var tvungen att googla naiad lock och tydligen är det ett system som Omega använder på vissa casebacks så att texten alltid blir centrerad.
Avis! Önskar att man kunde få tag i armbandet löst till en vanlig smp
Kan man inte köpa den löst? Den listar dock 18k vilket är helt galet.
 

Darabont

Omega
Supercool! :cigar: Jag var tvungen att googla naiad lock och tydligen är det ett system som Omega använder på vissa casebacks så att texten alltid blir centrerad.
Kan man inte köpa den löst? Den listar dock 18k vilket är helt galet.
Jag har aldrig hittat den.? 18k... :hilarious:

Hittade en nu, Staib mesh verkar ganska lik. Dock ej titan
 

Pepsi_II

Breitling
Jag har ägt 5st planet ocean (alla oranga). Just nu känns det väldigt rätt med ett Hirch Carbon armband i orange. Original stållänken får ligga och vila till hösten ;-)
 

Bilagor

  • IMG_0868.jpg
    IMG_0868.jpg
    442.8 KB · Visningar: 8
Topp