Snyggt! Jag hade en 2016-17, ångrar fortfarande att jag sålde den.Helt klart! Jag har haft min sen hösten 2018, är väldigt nöjd med den. Får passa på att tacka för all inspiration och läsning här på forumet Bifogar två äldre bilder på klockan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Jag hade en 2016-17, ångrar fortfarande att jag sålde den.Helt klart! Jag har haft min sen hösten 2018, är väldigt nöjd med den. Får passa på att tacka för all inspiration och läsning här på forumet Bifogar två äldre bilder på klockan
Tycker nato är snyggt när andra har det, men har själv inte riktigt fastnat för det! Slutar alltid med att jag går tillbaka till länkenTestar nytt NATO: marinblått med röd rand.
Samma här, kör det ibland som omväxling.Tycker nato är snyggt när andra har det, men har själv inte riktigt fastnat för det! Slutar alltid med att jag går tillbaka till länken
Vackert!
Nöjd med den? Funderer på å kjöpe en sånn selv. Snyggaste klockan som er gjort lenge. Riktigt lyckad modell!
Riktigt supernöjd. Tycker åxå den är riktigt lyckad modell, och den har suttit på armen sedan jag fick hem den.Nöjd med den? Funderer på å kjöpe en sånn selv. Snyggaste klockan som er gjort lenge. Riktigt lyckad modell!
Bästa Bondmodell som gjorts!Riktigt supernöjd. Tycker åxå den är riktigt lyckad modell, och den har suttit på armen sedan jag fick hem den.
Som en STOR ogillare av dessa ”unika” Bond-klockor avigt och rätt är denna helt rätt! Att de valde att endast på baksidan sätta ett litet 007 var helt rätt.Bästa Bondmodell som gjorts!
Den är så inni h-vete skarp!
Precis! Man vill inte nödvändigtvis ha en balans på sekundvisaren med 007.Som en STOR ogillare av dessa ”unika” Bond-klockor avigt och rätt är denna helt rätt! Att de valde att endast på baksidan sätta ett litet 007 var helt rätt.
Nej, verkligen inte! Inte heller 007 vid kl. 7 eller snurrig tavla....Precis! Man vill inte nödvändigtvis ha en balans på sekundvisaren med 007.
Jag håller med. På någon av dem (Commander’s Watch?) är 7:an på datumhjulet i samma teckensnitt som i 007, och även i en annan färg. Om det bara var en sån detalj och i övrigt inga 007-märkningar tycker jag också vore tufft.Nej, verkligen inte! Inte heller 007 vid kl. 7 eller snurrig tavla....
Ja, det är sådana subtila saker jag kan leva med!Jag håller med. På någon av dem (Commander’s Watch?) är 7:an på datumhjulet i samma teckensnitt som i 007, och även i en annan färg. Om det bara var en sån detalj och i övrigt inga 007-märkningar tycker jag också vore tufft.
Avis! Önskar att man kunde få tag i armbandet löst till en vanlig smp
Et vanlig mesh funker vel like bra om inte bättre? Det borde vel gå å kjøpe hos AD som andre Omega band, men ville nok valgt et stål band til en stål klokke for at det skal passe bedre til klokken og fargen på stålet.Avis! Önskar att man kunde få tag i armbandet löst till en vanlig smp
Jag har inte hittat någon med ett likvärdigt bra spänne hittills. Har du någon rekommendation?Et vanlig mesh funker vel like bra om inte bättre? Det borde vel gå å kjøpe hos AD som andre Omega band, men ville nok valgt et stål band til en stål klokke for at det skal passe bedre til klokken og fargen på stålet.
Smutt! Indexen är för jäkla fina
Supercool! Jag var tvungen att googla naiad lock och tydligen är det ett system som Omega använder på vissa casebacks så att texten alltid blir centrerad.Som en STOR ogillare av dessa ”unika” Bond-klockor avigt och rätt är denna helt rätt! Att de valde att endast på baksidan sätta ett litet 007 var helt rätt.
Kan man inte köpa den löst? Den listar dock 18k vilket är helt galet.Avis! Önskar att man kunde få tag i armbandet löst till en vanlig smp
Jag har aldrig hittat den.? 18k...Supercool! Jag var tvungen att googla naiad lock och tydligen är det ett system som Omega använder på vissa casebacks så att texten alltid blir centrerad.
Kan man inte köpa den löst? Den listar dock 18k vilket är helt galet.
https://klocksnack.se/threads/upprop-omega-planet-ocean-alla-som-har-eller-haft-en.30894/Jag har ägt 5st planet ocean (alla oranga). Just nu känns det väldigt rätt med ett Hirch Carbon armband i orange. Original stållänken får ligga och vila till hösten ;-)
Fick refnumret av Omega och kollade med ad.. 18k gällerJag har aldrig hittat den.? 18k...
Hittade en nu, Staib mesh verkar ganska lik. Dock ej titan
Väntat, en som frågade om tvåtonslänk till Aqua Terra och fick prisuppgiften 69.500:-Fick refnumret av Omega och kollade med ad.. 18k gäller
Bara komisktFick refnumret av Omega och kollade med ad.. 18k gäller
Låter rimligt.. tar tvåVäntat, en som frågade om tvåtonslänk till Aqua Terra och fick prisuppgiften 69.500:-
Titanmesh till stålboett blir nog inte hundra heller, nyansskillnader.
Långt bortom rimlighetens gräns...Väntat, en som frågade om tvåtonslänk till Aqua Terra och fick prisuppgiften 69.500:-
Titanmesh till stålboett blir nog inte hundra heller, nyansskillnader.
Kul att se den varianten hyfsad ovanlig vs Svart/Blå. Snygg!Kul att kunna posta i smp-tråden! Satsade på den vita skönheten