Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förlåter dig bara om du fortsätter posta bilderKan inte låta bli F’låt
DET!!!! kan jag lova! Har sällan trivts så mycket med en klocka som med denna.Förlåter dig bara om du fortsätter posta bilder
Tack! Nu väntar jag bara på gummit också, tycker den kombinationen blir riktigt bra!Kul att se den varianten hyfsad ovanlig vs Svart/Blå. Snygg!
Kul att kunna posta i smp-tråden! Satsade på den vita skönheten
Grattis Det gjorde du rätt i tycker jag och med svart gummi blir den riktigt, riktigt bra!Tack! Nu väntar jag bara på gummit också, tycker den kombinationen blir riktigt bra!
Vad är det för band du kör på?Kör min gamle 2254.50 på mesh. Riktigt najs.
Det är från @SingularVad är det för band du kör på?
Precis min tanke då jag var inne på att köpa in meshbandet till min SMPc och stämde av med AD.Väntat, en som frågade om tvåtonslänk till Aqua Terra och fick prisuppgiften 69.500:-
Titanmesh till stålboett blir nog inte hundra heller, nyansskillnader.
Säg som det är så kanske du får tillbaka den, eller så erbjuder du dig att betala rek pris för den till din bror. Då kanske båda blir nöjda?Fick ärva en smp från min far, jag bestämde mig för att köpa nytt & lät min bror ärva den.
Han bryr sig knappt om klockor så den ligger bara i byrån. Denna tråd får mig att ångra att jag gav bort den
En unik och kool Klocka. Har tyvärr inte kvar min gamla, men saknar den ibland.Ingen som har en "Commander's Watch" att sälja?
En unik och kool Klocka. Har tyvärr inte kvar min gamla, men saknar den ibland.
hade man bara bytt sekundvisarn så är det en fullträff!En unik och kool Klocka. Har tyvärr inte kvar min gamla, men saknar den ibland.
+1hade man bara bytt sekundvisarn så är det en fullträff!
Enig. Men vill du inte ha båda?Men denne er bedre
Jeg kjöpte den for å ha noe roligt å kombinere med min tråksub så det kunne jeg absolutt haft, men just nu funderar jeg på om jeg skal kjöpe den nye Bond modellen med mesh så två SMP rekker nok en stundEnig. Men vill du inte ha båda?
Den nya ser fantastisk ut!Jeg kjöpte den for å ha noe roligt å kombinere med min tråksub så det kunne jeg absolutt haft, men just nu funderar jeg på om jeg skal kjöpe den nye Bond modellen med mesh så två SMP rekker nok en stund