2252.50. En midsize från 2005.Vacker, vad är det för ref på denna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
2252.50. En midsize från 2005.Vacker, vad är det för ref på denna?
Grym, har blivit mer och mer sugen på mid size men skulle vara kul med en SMPc(sällan man ser dem bara)!2252.50. En midsize från 2005.
Oförsvarligt tycker jag, skall man lägga på kunden att ha koll på allt som skall finnas med ? Som sagt en tag unik för din klocka, det är ju inte fullset utan den. Givetvis svårt att reklamera nu en tre år senare men att producera en ny tag med din klockas uppgifter borde inte vara någon stor sak för Omega.
Köp säljaren, alltid. Har den gjort många affärer med goda omdömen? Då är det förmodligen bara att köra på. Den ser fin ut btw!Tjenare
Är väldigt sugen på en SMP och har hittat ett vad jag tycker ser ut som ett fint ex. till rimligt pris på Chrono24, finns det någon gammal räv i tråden som är duktig på att identifiera fakes/fel med klockan, swishar för en öl ifall det blir köp
Han ville göra affären via banköverföring istället för via Chrono24 (vet att Chrono24 tar en saftig del av affären så kan inte klandra allt för mycket), kändes dock lite som en röd flagg, har annars bra omdömen och bilderna var unika på nätet. Känner mig ytterst kluvenKöp säljaren, alltid. Har den gjort många affärer med goda omdömen? Då är det förmodligen bara att köra på. Den ser fin ut btw!
Jag hade nog dragit öronen åt mig eftersom du då inte har några möjligheter att rikta anspråk mot säljaren genom bl.a. C24s escrow även om det som du säger säkert främst handlar om att de vill undvika avgifterna.Han ville göra affären via banköverföring istället för via Chrono24 (vet att Chrono24 tar en saftig del av affären så kan inte klandra allt för mycket), kändes dock lite som en röd flagg, har annars bra omdömen och bilderna var unika på nätet. Känner mig ytterst kluven
Nu på gummi, riktigt nöjd!
Det ger verkligen klockan en annan känsla än länken.
Zealande er bra. Har hatt både RubberB og Everest til ulike Rolex modeller og Zealande er minst like bra, men mye mer bekvämt å ha på armen. Det er tunnare og mer följsamt. Veldig likt orginalbandet til nye SMP.Sugen på att köpa ett gummi till min smp.
Hört mkt gott om Zealande, men aldrig sett själv irl.
någon som inputs på Zealande, eller har andra kvalitativa alternativ ?
Jag har nu tre i olika färg från zealande och är supernöjd med dem. Har inget annat än gott att säga om dem, mjukt och följsamt, enkel installation och det jag har haft i ca. 1år ser fortfarande nytt ut!Sugen på att köpa ett gummi till min smp.
Hört mkt gott om Zealande, men aldrig sett själv irl.
någon som inputs på Zealande, eller har andra kvalitativa alternativ ?
Snyggt! En av de bättre sommarklockorna?
Zealande er bra. Har hatt både RubberB og Everest til ulike Rolex modeller og Zealande er minst like bra, men mye mer bekvämt å ha på armen. Det er tunnare og mer följsamt. Veldig likt orginalbandet til nye SMP.
Jag har nu tre i olika färg från zealande och är supernöjd med dem. Har inget annat än gott att säga om dem, mjukt och följsamt, enkel installation och det jag har haft i ca. 1år ser fortfarande nytt ut!
Snyggt, vad landade det på om man får fråga?Blev en ny vridring
Snyggt, vad landade det på om man får fråga?
Kostar att ligga på topp4200kr gick kalaset på
Snyggt! Vad är det för band?Hemester 2020.
Zealande! Kan verkligen rekommenderaSnyggt! Vad är det för band?
Ja det ser ut att sitta fint! Har läst gott om det så det är kanske läge testaZealande! Kan verkligen rekommendera
Definitivt! Gör det, du kommer inte ångra dig. Hade verkligen inte såhär i efterhand gett minst det dubbla för Omegabandet som också hade suttit "ok".Ja det ser ut att sitta fint! Har läst gott om det så det är kanske läge testa