Jag hör digDefinitivt! Gör det, du kommer inte ångra dig. Hade verkligen inte såhär i efterhand gett minst det dubbla för Omegabandet som också hade suttit "ok".
Kör!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag hör digDefinitivt! Gör det, du kommer inte ångra dig. Hade verkligen inte såhär i efterhand gett minst det dubbla för Omegabandet som också hade suttit "ok".
Kör!![]()
Neidå, skickas fra EU så ingen tull eller moms så bare å kjöpe direkte från ZealandeJag hör digFår man fråga var du beställde ifrån? Antar att man åker på tull om man beställer från deras officiella sida?
Tack för svaret!Neidå, skickas fra EU så ingen tull eller moms så bare å kjöpe direkte från Zealande![]()
Vad blev det för färg? Jag funderar på om man ska våga beställa ett orange. Somrigt juBeställde ett, hoppas på snabb leverans![]()
Tog faktiskt ett röttVad blev det för färg? Jag funderar på om man ska våga beställa ett orange. Somrigt ju![]()
Spännande, blir säkert super! Tar för givet att du slänger upp en bild här när det landat i brevlådanTog faktiskt ett röttVar osäker, men tror det kommer sitta gött. Bara att våga
Koolt! Jeg bestilte mandag og fikk bandet tirsdag så det gikk veldig snabbt for meg iafBeställde ett, hoppas på snabb leverans![]()
Självklart blir det en bildSpännande, blir säkert super! Tar för givet att du slänger upp en bild här när det landat i brevlådan![]()
Koolt! Jeg bestilte mandag og fikk bandet tirsdag så det gikk veldig snabbt for meg iaf![]()
Denna du menar?Hej,
Gällande svarta modellen från tidigt 2000-tal.
Någon som vet huruvida de endast kom med "speedmaster" likande länk, eller även med den mer klassiska länken?
Se där! Sitter ju som en smäck, snyggt! Nu är det bara sommarvädret som fattasIdag kom gummit så slänger upp lite bilder
Riktigt fint förpackat, paketet innehöll ett personligt brev, garantikort, stift, gummit och en rejäl putsduk.
Slänger upp lite bilder. Var även en sväng på Clas Ohlsson och köpte en ultraljudstvätt som jag tänkte jag skulle testa senare.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Riktigt snyggt!Idag kom gummit så slänger upp lite bilder
Riktigt fint förpackat, paketet innehöll ett personligt brev, garantikort, stift, gummit och en rejäl putsduk.
Slänger upp lite bilder. Var även en sväng på Clas Ohlsson och köpte en ultraljudstvätt som jag tänkte jag skulle testa senare.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Snyggt ! Hur upplever du kvalitén? Har du beställt därifrån förr ?Idag kom gummit så slänger upp lite bilder
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aldrig beställt förr. Känner inte att jag har klockan på mig typ så d känns väldigt bra.Snyggt ! Hur upplever du kvalitén? Har du beställt därifrån förr ?![]()
Gillar personligen inte den länken så gummi, lätt! Men inte med en clasp som ser ut som en rolexkopia?Va tycker ni gummi eller orginallänk?![]()
![]()
Ja okej! Nej tänkte fråga det med om det såg konstigt ut och där kom svaret ! Svart eller blått gummi isf till smp?Gillar personligen inte den länken så gummi, lätt! Men inte med en clasp som ser ut som en rolexkopia?[/QUOTE
Gillar personligen inte den länken så gummi, lätt! Men inte med en clasp som ser ut som en rolexkopia?
Smaksak såklart. Svart funkar väl till det mesta men med blå tavla funkar såklart blått gummi oxå!Ja okej! Nej tänkte fråga det med om det såg konstigt ut och där kom svaret ! Svart eller blått gummi isf till smp?
Mjuknar länken med tiden och formar sig bättre runt handleden? Jag tyckte att det blev bra tjockt under armen med två lager länk och lås däremellan, men framförallt så formade sig inte länken riktigt runt armen så det blev ett lustigt luftglapp.
Jag tycker den sitter helt ok på min arm nu. Det är klart den bygger på tjockleken över spännet, men det är inget jag tänker på eller ens märker. Har den på näst innersta hålet och då ser det ut så här:Mjuknar länken med tiden och formar sig bättre runt handleden? Jag tyckte att det blev bra tjockt under armen med två lager länk och lås däremellan, men framförallt så formade sig inte länken riktigt runt armen så det blev ett lustigt luftglapp.