https://klocksnack.se/threads/omega-seamaster-professional-diver-2018-blå-gummi-original.134846/Shit! Verkar som panelen är ganska överens om att Zealande är schyssta grejer så får nog bli ett sådant!
Halva priset på ett blått
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
https://klocksnack.se/threads/omega-seamaster-professional-diver-2018-blå-gummi-original.134846/Shit! Verkar som panelen är ganska överens om att Zealande är schyssta grejer så får nog bli ett sådant!
Hade det bara varit svart så
Rätt saftigt pris för ett vanligt tang buckle!4350 kr för gummi och 10900 för länk.
https://www.eriksonurhandel.se/originalbandlankar/omega/?twsList-70820663=g-created-d-9-3
Under 2k när jag köpte innan sommaren. Kan ha varit en mindre coronarabatt då förvisso.Rätt saftigt pris för ett vanligt tang buckle!
Till det priset ska där ju ingå ett riktigt viklås likt Breitlings.
Vad kostar zealande?
Känns mer rimligt!Under 2k när jag köpte innan sommaren. Kan ha varit en mindre coronarabatt då förvisso.
Ja, definitivt, ffa med tanke på kvaliteten på gummit du får som IMO definitivt är jämförbar med många original.Känns mer rimligt!
Jag köpte på gummi för att det var billigare, för att jag inte är så förtjust i Omegas originalarmband och för att gummit som följer med är (enligt mig) bättre och snyggare än Zealande eller liknandeShit! Verkar som panelen är ganska överens om att Zealande är schyssta grejer så får nog bli ett sådant!
4350 kr för gummi och 10900 för länk.
https://www.eriksonurhandel.se/originalbandlankar/omega/?twsList-70820663=g-created-d-9-3
Shit! Verkar som panelen är ganska överens om att Zealande är schyssta grejer så får nog bli ett sådant!
Jag är själv nybliven SMP-ägare och gick i liknande tankar som du. Jag hade vissa betänkligheter kring länken men slog ändå till och kan meddela att jag är mycket positivt överraskad. Det är den absolut mest bekväma stållänk jag upplevt, intresset för att investera i gummit har således rasat. Länken har fått en del skit för att vara mossig, jag var inte helt såld själv, men jag har vänt även här, den ser riktigt schysst ut på handleden. Köp på länk.Nu har jag bestämt mig, det får bli en Smp, senaste generationen. Ser för mig att jag kommer bära den mer eller mindre uteslutande på gummi. Men har för mig jag läst nånstans i tråden att det är osmart att köpa den utan länk, stämmer det? Är den ofantligt dyr att komplettera med? Bättre att köpa på länk och komplettera med gummi?
+1Jag är själv nybliven SMP-ägare och gick i liknande tankar som du. Jag hade vissa betänkligheter kring länken men slog ändå till och kan meddela att jag är mycket positivt överraskad. Det är den absolut mest bekväma stållänk jag upplevt, intresset för att investera i gummit har således rasat. Länken har fått en del skit för att vara mossig, jag var inte helt såld själv, men jag har vänt även här, den ser riktigt schysst ut på handleden. Köp på länk.
Jag hade den omvända upplevelsen köpte den på länk men tog 24 timmar så var jag trött på hur klumpig klockan kändes, bytte till gummit vilket den sedan satt på i halvåret jag ägde klockanJag är själv nybliven SMP-ägare och gick i liknande tankar som du. Jag hade vissa betänkligheter kring länken men slog ändå till och kan meddela att jag är mycket positivt överraskad. Det är den absolut mest bekväma stållänk jag upplevt, intresset för att investera i gummit har således rasat. Länken har fått en del skit för att vara mossig, jag var inte helt såld själv, men jag har vänt även här, den ser riktigt schysst ut på handleden. Köp på länk.
Osmart tycker jag inte för det blir ju billigare. För mig är gummit är ett måste men länken kunde jag vara utan (vilket jag nu också är). Vill man ha länk så kanske det bästa att deala paketpris klocka på länk+gummi med AD?Nu har jag bestämt mig, det får bli en Smp, senaste generationen. Ser för mig att jag kommer bära den mer eller mindre uteslutande på gummi. Men har för mig jag läst nånstans i tråden att det är osmart att köpa den utan länk, stämmer det? Är den ofantligt dyr att komplettera med? Bättre att köpa på länk och komplettera med gummi?
Försökt googlat det hela men inte lyckats något vidare.Kan tyvärr inte hjälpa dig i frågan, men det känns som om det skulle fungera.
Har ikke noe gummi til SMP liggende så kan tyvärr ikke svare på det. Borde vel passe, men den er ikke like tjock som den vanlige så ikke sikkert.
På vilket sätt tycker du att Omegas gummi är bättre än Zealandes?Jag köpte på gummi för att det var billigare, för att jag inte är så förtjust i Omegas originalarmband och för att gummit som följer med är (enligt mig) bättre och snyggare än Zealande eller liknande
Har kompletterat med ett Staib mesh som ska hämtas idag för de tillfällen där jag vill ha metall. Är nöjd med mitt val
Den länken finns (eller fanns)Om bara Omega gjorde länken avsmalnad..vilken killer SMP kunde vara.
Bättre och bättre vet jag inte, aldrig hållit i ett. Men snyggare tycker jag original är åtminstonePå vilket sätt tycker du att Omegas gummi är bättre än Zealandes?
Well på den ref ... men ej på de nya efter den...Den länken finns (eller fanns)
Kul med lume..
Jävligt schysst med lume på bezel!!