• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

• Ja

Röster: 969 62.0%
  • Nej

Röster: 594 38.0%

• Totala väljare
    1,563
Shit! Verkar som panelen är ganska överens om att Zealande är schyssta grejer så får nog bli ett sådant!
Jag köpte på gummi för att det var billigare, för att jag inte är så förtjust i Omegas originalarmband och för att gummit som följer med är (enligt mig) bättre och snyggare än Zealande eller liknande

Har kompletterat med ett Staib mesh som ska hämtas idag för de tillfällen där jag vill ha metall. Är nöjd med mitt val :)

Shit! Verkar som panelen är ganska överens om att Zealande är schyssta grejer så får nog bli ett sådant!

Det priset er veldig mycket högre en andre ADs i Stockholm tar. Du borde få gummi med spänne for en bra bit under 3k om du går innom og frågar butikkene i centrum.

Nu har jag bestämt mig, det får bli en Smp, senaste generationen. Ser för mig att jag kommer bära den mer eller mindre uteslutande på gummi. Men har för mig jag läst nånstans i tråden att det är osmart att köpa den utan länk, stämmer det? Är den ofantligt dyr att komplettera med? Bättre att köpa på länk och komplettera med gummi?
Jag är själv nybliven SMP-ägare och gick i liknande tankar som du. Jag hade vissa betänkligheter kring länken men slog ändå till och kan meddela att jag är mycket positivt överraskad. Det är den absolut mest bekväma stållänk jag upplevt, intresset för att investera i gummit har således rasat. Länken har fått en del skit för att vara mossig, jag var inte helt såld själv, men jag har vänt även här, den ser riktigt schysst ut på handleden. Köp på länk.

Jag är själv nybliven SMP-ägare och gick i liknande tankar som du. Jag hade vissa betänkligheter kring länken men slog ändå till och kan meddela att jag är mycket positivt överraskad. Det är den absolut mest bekväma stållänk jag upplevt, intresset för att investera i gummit har således rasat. Länken har fått en del skit för att vara mossig, jag var inte helt såld själv, men jag har vänt även här, den ser riktigt schysst ut på handleden. Köp på länk.
+1
Jag hade både länk och gummi till min,men bar den endast på länk.
Blev positivt överraskad då jag alltid tyckt Smp’S länk sett konstig ut men den var mycket bättre i verkligheten än på bild :)
Den nya har ju dessutom glidelock vilket är ett stort plus!

Jag hade den omvända upplevelsen köpte den på länk men tog 24 timmar så var jag trött på hur klumpig klockan kändes, bytte till gummit vilket den sedan satt på i halvåret jag ägde klockan:)

94592B13-B56F-44A0-B491-17E9084CEF9D.jpeg

6EB66E28-9637-4001-A59D-CB4131EB7F4C.jpeg

103CF132-99C3-41D8-89EC-5513F3F6FBCB.jpeg
Blev riktigt schysst på Staib mesh :) Tjockt och tungt

Nu har jag bestämt mig, det får bli en Smp, senaste generationen. Ser för mig att jag kommer bära den mer eller mindre uteslutande på gummi. Men har för mig jag läst nånstans i tråden att det är osmart att köpa den utan länk, stämmer det? Är den ofantligt dyr att komplettera med? Bättre att köpa på länk och komplettera med gummi?
Osmart tycker jag inte för det blir ju billigare. För mig är gummit är ett måste men länken kunde jag vara utan (vilket jag nu också är). Vill man ha länk så kanske det bästa att deala paketpris klocka på länk+gummi med AD?

Jag köpte på gummi för att det var billigare, för att jag inte är så förtjust i Omegas originalarmband och för att gummit som följer med är (enligt mig) bättre och snyggare än Zealande eller liknande

Har kompletterat med ett Staib mesh som ska hämtas idag för de tillfällen där jag vill ha metall. Är nöjd med mitt val :)
På vilket sätt tycker du att Omegas gummi är bättre än Zealandes?

Tillbaka
Topp