• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

• Ja

Röster: 969 62.0%
  • Nej

Röster: 594 38.0%

• Totala väljare
    1,563
20200728_185122.jpg
Sista fria seamesterkvällen för denna gången..
Skål på er!

Bilagor

• 20200728_185417.jpg
    20200728_185417.jpg
    183.5 KB · Visningar: 2
Snyggt! Varje gång jag ser den nya modellen blir jag sugen på att byta.. Och varje gång jag testar den inser jag att den är lite för stor för mina handleder :( vad tror ni om lanseringar framöver? Finns det hopp om en 2 mm mindre modell? :) Alternativet skulle ju kunna vara att köpa en på gummi, för jag antar att de bärs lite mindre än med länk?

Snyggt! Varje gång jag ser den nya modellen blir jag sugen på att byta.. Och varje gång jag testar den inser jag att den är lite för stor för mina handleder :( vad tror ni om lanseringar framöver? Finns det hopp om en 2 mm mindre modell? :) Alternativet skulle ju kunna vara att köpa en på gummi, för jag antar att de bärs lite mindre än med länk?
Ja förstår. Det är en riktigt go dykare . Den bärs sjukt mycket smidigare på gummit. Länken är bra men med gummit på så glömmer man den nästan. Riktigt skönt :)

Börjat bli sugen på ett gummi på min SMPc. Har den blå no-wave. Vad säger ni? Ar blått självklart val eller hade det fungerat med ett svart?

Allt gott!

Tillbaka
Topp