Robbanc76
Silver
Jag tror mig minnas att jag sett nånstans att gummit INTE passar 007 versionen.Försökt googlat det hela men inte lyckats något vidare.
Men det är väl bara att åka till en AD och testa =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tror mig minnas att jag sett nånstans att gummit INTE passar 007 versionen.Försökt googlat det hela men inte lyckats något vidare.
Snyggt! Varje gång jag ser den nya modellen blir jag sugen på att byta.. Och varje gång jag testar den inser jag att den är lite för stor för mina handleder vad tror ni om lanseringar framöver? Finns det hopp om en 2 mm mindre modell? Alternativet skulle ju kunna vara att köpa en på gummi, för jag antar att de bärs lite mindre än med länk?Kul med lume..
Ja förstår. Det är en riktigt go dykare . Den bärs sjukt mycket smidigare på gummit. Länken är bra men med gummit på så glömmer man den nästan. Riktigt sköntSnyggt! Varje gång jag ser den nya modellen blir jag sugen på att byta.. Och varje gång jag testar den inser jag att den är lite för stor för mina handleder vad tror ni om lanseringar framöver? Finns det hopp om en 2 mm mindre modell? Alternativet skulle ju kunna vara att köpa en på gummi, för jag antar att de bärs lite mindre än med länk?
Håller med! På gummi får jag ibland paniktankar i nån sekund "Var är klockan!?" för att jag inte känner den Väldigt nöjdJa förstår. Det är en riktigt go dykare . Den bärs sjukt mycket smidigare på gummit. Länken är bra men med gummit på så glömmer man den nästan. Riktigt skönt
Ja det tycker jag verkligen!Räknas den här?
Absolut, SMP-boett med lite ökad höjd och bibehållna 300m. Svärdvisare, 1120-verket modifierat till true GMT benämt 1128. Skitbra klocka! Det här var min första Omega och min entry-watch till KS.Räknas den här?
Båda verkar fungera braBörjat bli sugen på ett gummi på min SMPc. Har den blå no-wave. Vad säger ni? Ar blått självklart val eller hade det fungerat med ett svart?
Allt gott!
Hade kört blåttBörjat bli sugen på ett gummi på min SMPc. Har den blå no-wave. Vad säger ni? Ar blått självklart val eller hade det fungerat med ett svart?
Allt gott!
Helt klart blått!Börjat bli sugen på ett gummi på min SMPc. Har den blå no-wave. Vad säger ni? Ar blått självklart val eller hade det fungerat med ett svart?
Allt gott!
Båda verkar fungera braganska snyggt med svart att det matchar datumfönstret
BlåttBörjat bli sugen på ett gummi på min SMPc. Har den blå no-wave. Vad säger ni? Ar blått självklart val eller hade det fungerat med ett svart?
Allt gott!
Det blå fungerar klockrentBåda verkar fungera braganska snyggt med svart att det matchar datumfönstret
Citerade visst fel. Se post ovan!Börjat bli sugen på ett gummi på min SMPc. Har den blå no-wave. Vad säger ni? Ar blått självklart val eller hade det fungerat med ett svart?
Allt gott!