• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

• Ja

Röster: 969 62.0%
  • Nej

Röster: 594 38.0%

• Totala väljare
    1,563
Priset du får en Seamaster Diver för hos uret.se kan du nog förhandla dig till hos AD. Åtminstone väldigt nära det.
Vit tavlad med länk kostar 48k hos uret.se
Ca 37-40k hos gråhandlare i EU med många goda omdömen.

Tycker man det är värt 10k för att bli bundis med en handlare så fine, men imo är det alldeles för stor skillnad på en klocka i den prisklassen...

Vit tavlad med länk kostar 48k hos uret.se
Ca 37-40k hos gråhandlare i EU med många goda omdömen.

Tycker man det är värt 10k för att bli bundis med en handlare så fine, men imo är det alldeles för stor skillnad på en klocka i den prisklassen...
Huh, har du missat att du kan få ned priset hos en ad?

Blir bara en efterbliven diskussion när ni inte ens pratat pris med en ad. De 10k du nämner har ju ingen verklig grund.

Huh, har du missat att du kan få ned priset hos en ad?

Blir bara en efterbliven diskussion när ni inte ens pratat pris med en ad. De 10k du nämner har ju ingen verklig grund.
Det var ju du som skrev att man kunde pruta ner den hos AD till priset man får ge hos Uret.se?

Så då utgår jag ifrån att man får ge 48k hos AD, Alltså skiljer det 10k ner till gråis på c24

Hallå KS, mitt första inlägg!
Köpt mig min första seriösa klocka, en Seamaster 300M från 1998.
Är riktigt nöjd, även om jag inte jämfört med många andra divers runt handleden :D

Screenshot 2020-08-22 at 22.50.39.png
Screenshot 2020-08-22 at 22.51.00.png
Screenshot 2020-08-22 at 22.50.48.png

Nu hoppas jag inte någon kliver in och snuvar denna under näsan på mig, men har spanat in denna på Bukowskis - skulle 1400€ vara ett rimligt värde, och isåfall, varför/varför inte? Stort tack! Försöker navigera i klockdjungeln

https://www.bukowskis.com/sv/lots/1252456
Tänk på att det tillkommer en slagavgift på 22.5% vilket innebär att ett bud på 14' blir närmare 18' efter avgifter. Det låter ganska dyrt för en mid-size och auktionen är dessutom inte över än så jag hade nog hoppat den om jag vore dig men vill du jättegärna ha den och är medveten om slagavgiften så är det väl bara att buda på så länge du själv är nöjd med priset antar jag, det är ändå en lite udda modell som åtminstone jag inte ser särskilt ofta.

Tillbaka
Topp