SLZAndersson
Basic
Stort tack!Grattis, och välkommen i klubben.
Det är en mycket bra klocka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort tack!Grattis, och välkommen i klubben.
Det är en mycket bra klocka.
Kortslutning?
Jag har båda och har haft min i över ett år. Kan säga att gummit är på för det mesta . Otroligt bekvämt att bära. Men precis som du säger så ska väl SMP vara på sin länk men men..Tack - så vad kör du mest? Gummi eller länk? Tvekar lite då ju länken på något sätt hör ihop med den klockan. Men så är den tung...
Man undrar ju vem köparen ärKortslutning?
Man undrar ju vem köparen är
Det är väl 20% provision också så då blir slutpriset en bit över 37kJa verkligen, slutpriset är ju värre än vissa objekt på Tradera. Man undrar ju hur det kan komma sig att man inte kollar upp värdet på ett objekt om man är villig att slänga över 30 tkr?
Det är väl 20% provision också så då blir slutpriset en bit över 37k
Och jag som just tagit farväl till min för 16k...Det är väl 20% provision också så då blir slutpriset en bit över 37k
Halva priset? Schyst!Och jag som just tagit farväl till min för 16k...
Ja, man gör ju alltid dåliga affärer!Halva priset? Schyst!
Du menar den där tjäran med fjädrar som skulle kommit per automatik? Nu kan man ju tryggt luta sig emot Kaplans när man lägger ut sin ”billigt” för 25000kr.Ja, man gör ju alltid dåliga affärer!
Hade varit intressant att se bemötandet man hade fått om man la ut den på K&S för 37K.
Snyggt! Storleken på dom?Min andra 'riktiga' klocka.
16 var ändå ett fyndpris för den.Och jag som just tagit farväl till min för 16k...
Kul att du med tycker det.16 var ändå ett fyndpris för den.
Automatisk eller kvarts ?Och jag som just tagit farväl till min för 16k...
Automat. Man kan särskilja dem på att automaten har texten chronometer näst längst ner medan quartz bara har tre rader text.Automatisk eller kvarts ?
Ahh okej tack Då vet jag till nästa gång ! =)Automat. Man kan särskilja dem på att automaten har texten chronometer näst längst ner medan quartz bara har tre rader text.
Hur mkt fortar den sig? Hur gammal/ny är den?Hur mycket diffar era seamasters? Min verkar forta sig. Ska jag prova o avmagnetisera? Den ska ju klara 15k gauss? Orkar inte lämna in den, bah!
Spec på Omega METAS är ju 0 till+5 spd så om den fortar sig 3-4spd är det inom spec.Jag kom och tänka på att jag har haft den tavla upp på nätterna/dagarna. Ska lägga den tavla ner nu o se.
Uttagen i juni. 3-4 sekunder, om tiden på luren inte ändrar sig.
Kan det vara en KS-läsare, tro?Du menar den där tjäran med fjädrar som skulle kommit per automatik? Nu kan man ju tryggt luta sig emot Kaplans när man lägger ut sin ”billigt” för 25000kr.