Tack för tips hade det varit vår blå men nu svartNu vet jag inte vilken färg du vill ha eller om du kanske vill ha länk? men Luxurywatches har en vit på gummi för 38’
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för tips hade det varit vår blå men nu svartNu vet jag inte vilken färg du vill ha eller om du kanske vill ha länk? men Luxurywatches har en vit på gummi för 38’
Om en blå funkar, så blir nog min till salu snart.Härligt har sökt begagnad ett tag men verkar svårt så funderar på ett nyköp.
Tack för tips hade det varit vår blå men nu svart
SjuktOch där kom det en på K&SAvslutad - *Prisbump* Omega Seamaster 300 blå 2020-07
Hej KS! Dags att lämna plats för något nytt. Välkänd pjäs som inte kräver någon närmare presentation. Uttagen 2020-07 hos svensk AD, använd dagligen sedan dess. Hairlines på låset efter sedvanliga desk-dives som presenteras på bild nedan. Byter gärna med pengar upp/ner, företrädesvis Rolex av...klocksnack.se
Är ju ett tecken, köööööp
Det dräller ju av dem nu.
Ja enbart för jag vill ha antingen en smp eller Tudor BB 41 o vips fått pm om bådaDet dräller ju av dem nu.
KS är som en önskebrunn.Ja enbart för jag vill ha antingen en smp eller Tudor BB 41 o vips fått pm om båda
Det finns två i produktion.Har det gjorts någon blå eller svart SMP utan datumskiva? (Förutom den ceramic titanium?)
Hittade en tredjeHar det gjorts någon blå eller svart SMP utan datumskiva? (Förutom den ceramic titanium?)
Snyggt! Bjuder också på en från tidigare idagBjuder på ett lume shot! Trevlig kväll.
Ser riktigt bra ut när där är lume i betzlen, skulle det varit på alla seamaster!Sjukt snygg lumen på SMPn (tagna för ngn dag sen)
Ser riktigt bra ut när där är lume i betzlen, skulle det varit på alla seamaster!
Äkta guld i siffrorna, prickarna, strecken och triangeln på bezeln är också trevligt även om det inte syns i mörkerSer riktigt bra ut när där är lume i betzlen, skulle det varit på alla seamaster!
Så länge du inte putsar glaset med svinto eller liknande så är du safeHej! Är väldigt intresserad av att köpa en ny seamaster ref 210.30.42.20.01.001.
Har bara ett jätte problem och de är antireflexbehandlingen på utsidan av glaset. Ni som äger dom, hur känsliga är dom för repor på glaset? Är ju inte så kul att behöver va rädd om en så toolig klocka. Har en vana att alltid dra av mina glas på klockorna med en mikrofiber duk (gillar inte avtryck)
Men hur mår antireflexbehandligen efter några gånger under putsduken??
Nej. Såvida skjortan inte är i stålullOkej. Men de är känsligt i övrigt?
blir de ”hairlines” i glaset av tyget i skjortärmen som de kan bli på polerade bezels??