Ser ut som det kommer en ny SMP som er riktigt snygg!
Gött med nodate tycker jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ut som det kommer en ny SMP som er riktigt snygg!
Sjukt snygg! Funkar bra som nodate tycker jagSer ut som det kommer en ny SMP som er riktigt snygg!
Gött med nodate tycker jag
Sjukt snygg! Funkar bra som nodate tycker jag
Veldig lik NTTD Bond modellen,, men vanlig lenke , stål case og går istedenfor brun og det var de tre sakene jeg hadde litt svårt for på NTTD når jeg hadde den.
En fare for at det blir et kjøp når/om den kommer
Burde jo ligge under den vanlige med tanke på at den er i stål og uten datum, men vet jo aldri med Omega.Undrar vad rekomenderat pris blir på den?
Burde jo ligge under den vanlige med tanke på at den er i stål og uten datum, men vet jo aldri med Omega.
Den där såg riktigt trevlig ut måste jag säga, precis som många sagt så tycker jag den är snyggare utan datum!Ser ut som det kommer en ny SMP som er riktigt snygg!
Vad används istället?Haft denna sen i september men har dessvärre fått extremt lite handledstid. Sjukt nöjd däremot!
Lite osäker på vilka år den såldes, men tror det är 2010-2018. Referensnumret för den svarta är 212.30.41.20.01.003. Har själv haft en tidigare, det är en grym klocka!!Hej på Er!
Jag behöver lite hjälp:
1)Vilka år såldes Omega SMPC? Alltså Omega Seamaster 300M med keramisk vridring.
2) Vad hade den för serienummer enligt omega (med svart urtavla)?
Tacksam för er hjälp här på forumet
Lite osäker på vilka år den såldes, men tror det är 2010-2018. Referensnumret för den svarta är 212.30.41.20.01.003. Har själv haft en tidigare, det är en grym klocka!!
Fanns just denna modellen i quartz?Lite osäker på vilka år den såldes, men tror det är 2010-2018. Referensnumret för den svarta är 212.30.41.20.01.003. Har själv haft en tidigare, det är en grym klocka!!
Jag antar att du menar den här? 212.30.41.20.01.003Hej på Er!
Jag behöver lite hjälp:
1)Vilka år såldes Omega SMPC? Alltså Omega Seamaster 300M med keramisk vridring.
2) Vad hade den för serienummer enligt omega (med svart urtavla)?
Tacksam för er hjälp här på forumet
Nej, det här är den senaste modellen som släpptes som quartz: https://www.omegawatches.com/watch-omega-seamaster-300-m-quartz-21230416101001Fanns just denna modellen i quartz?
Tack, letade innan på nätet men hittade denna du länkade till och modellen efter bara.Nej, det här är den senaste modellen som släpptes som quartz: https://www.omegawatches.com/watch-omega-seamaster-300-m-quartz-21230416101001
Quartz är inte fel det heller (om det är en bättre quartz) men först ska jag köpa en mekanisk klocka!Nej, det här är den senaste modellen som släpptes som quartz: https://www.omegawatches.com/watch-omega-seamaster-300-m-quartz-21230416101001
Senaste smp är grym på gummit imho.Hej!
Har fastnat för SMP, men jag ogillar länken... någon har info om länk att köpa till en sådan klocka? - någon son äger en med annan länk än orginal?
Ja, den är grym på gummit och det jag funderar på att köpa i så fall.Senaste smp är grym på gummit imho.
själv hade jag skippat klockan om länken är ett problem. Stor del av smp dna i länken.... Är lite anti att sätta annan länk på klockan..iof finns det andra omega länkar som kan passa.
Då är jag med. På förra gen kunde man köra länken som är till 2554.50. Testade själv detta för ett par år sedan.Ja, den är grym på gummit och det jag funderar på att köpa i så fall.
Men det är ändå kul att ha en länk. Håller med dig om att orginal ska vara orginal.
Jag var kanske lite otydlig... min fråga var orginal omega-länk men med annan design.
Allright. Får söka vidare!41 mm SMP (som tillverkades fram till 2011-ish) fanns med en länk som liknar den till Speedmaster. Artikelnummer 1610-930. Jag TROR att den passar även på de senare modellerna men har ingen egen erfarenhet.
Kan chippa in min tanke bara, jag kände precis som dig och hatade länken. Tyckte den var skitful så min första smp skaffade jag på gummi som var perfekt. Nu när det var dags för nästa klocka köpte jag på länk för att testa och jag älskar den. Sitter bra och designen börjar jag gilla mer och mer för varje dag som går.Hej!
Har fastnat för SMP, men jag ogillar länken... någon har info om länk att köpa till en sådan klocka? - någon son äger en med annan länk än orginal?