• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

• Ja

Röster: 975 62.1%
  • Nej

Röster: 594 37.9%

• Totala väljare
    1,569
_1220014.jpg

Lite offtopic, hoppas på överseende med det. Kändes onödigt att starta en ny tråd och om svaret inte finns här, så finns det nog inte 😅

Finns ljusgrått original-gummi eller ljusgrått eftermarknads-gummi i HÖG kvalitet att få tag på till min framtida SMP? 😀

Letar febrilt efter det klassiska gummibandet 9800085, vet någon om en AD kan beställa detta eller råkar någon sitta på ett som vill sälja? Verkar vara relativt svårt att finna! 😁

Funderar på att släppa min vita med länk, har även svart originalgummi till den. Gott skick förutom bruksmärken på lås och lite på länk, den har ju använts nästan varje dag. Känns 40 rimligt?
Kanske någon här är intresserad?

img_20200904_080653-jpg.1541527

Senast ändrad:
Hej på Er!
Har precis blivit en Omega klocka rikare men är tyvärr ett par länkbitar kort.
Finns det möjligtvis någon vänlig själ här som sitter på ett par över som kan sälja dessa för en rimlig peng? Klockan är en
Seamaster 2264.50. Misstänker att länkar till 2254.50 också fungerar. Tacksam för all hjälp!
Snygg! Jag är själv på jakt efter en 2254.

Tillbaka
Topp