• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

• Ja

Röster: 969 62.0%
  • Nej

Röster: 594 38.0%

• Totala väljare
    1,563
Japp, en 2252.50 dök upp igår. Jäkla trevlig pjäs som var i finare skick än utlovat, lysande! Funderar dock på om en 2254.50 hade passat mig bättre! Älskar modellen, och inte alls sugen på något annan.....men kanske en större?!
Någon som är sugen på att storleksmässigt byta ner sig?
F660BA87-ED6E-45E0-A11B-B6DC5672F3BD.jpeg
Himla snygg! Har själv mindre handleder och på jakt efter en exakt likadan. Du är inte sugen på att sälja?

Jag håller helt med! Har endast haft min i ca 3 månader men den sitter på konstant trots köp av andra klockor 😅 underbar!

Ja skönare och snyggare klocka får man leta efter... men det bästa är att jag slipper de som tjatar om att "tjäna" pengar på sina klockinköp eller som går omkring med plast på sina klockor för att kunna säga att deras klocka är "ny" när de sen skall sälja den.

Nej klockor skall användas och varje repa eller märke är ett minne...

Ja skönare och snyggare klocka får man leta efter... men det bästa är att jag slipper de som tjatar om att "tjäna" pengar på sina klockinköp eller som går omkring med plast på sina klockor för att kunna säga att deras klocka är "ny" när de sen skall sälja den.

Nej klockor skall användas och varje repa eller märke är ett minne...
Jag anser också att klockorna ska användas. Men jag inser också att denna hobby är väldigt bred och rymmer många åsikter och tyckanden, för att handla om ett så smalt område som klockor. Jag kommer att köra skiten ur min Seamaster trots att det är både ett smycke och ett verktyg på en och samma gång, medan andra byter utifrån humöret, eller t o m bara plockar fram samlingen på kvällen. Gillar förresten din formulering att varje repa eller märke är ett minne. 🙂

Fick mitt Zealande idag. Riktig superkvalité måste jag säga, definitivt lika bra som original. Det enda som fattas är piggen till den lösa keepern. Men det spelar inte stor roll.
Väldigt tunt och följsamt, till och med lite mer följsamt än original.

Och självklart var jag tvungen att byta till vitt på dotterns så vi kan matcha :D

IMG_20210104_153741.jpg

IMG_20210104_154312.jpg

IMG_20210104_155734.jpg

Fick mitt Zealande idag. Riktig superkvalité måste jag säga, definitivt lika bra som original. Det enda som fattas är piggen till den lösa keepern. Men det spelar inte stor roll.

Och självklart var jag tvungen att byta till vitt på dotterns så vi kan matcha :D

IMG_20210104_153741.jpg

IMG_20210104_154312.jpg

IMG_20210104_155734.jpg
Snyggt! 👍🏻

Eviga väntan när klockan ligger redo att hämtas men det är stängt.... är det lönt att chansa på att ett företagscenter är öppet imorgon? (Hittar ingen info om öppettider imorgon....)

IMG_20210104_153741.jpg

IMG_20210104_154312.jpg

IMG_20210104_155734.jpg
Väldigt snyggt

Tillbaka
Topp