Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Zealande är bra skitZealande också![]()
Den vita ser grymt fin ut, speciellt på gummi! Grattis till klockan och återkomstenTillbaka i den här tråden efter 2 års hiatus. Gummit är riktigt bra (som förväntat)
![]()
Tack! Ja för mig var det den vita som gjorde det. Länken tål jag inte och var egentligen lite trött på visare och vridning också men i den här kombon hände någotDen vita ser grymt fin ut, speciellt på gummi! Grattis till klockan och återkomsten![]()
Har själv inte testat den senaste SMP men om jag väl ska göra det så blir det nog en vit! Härlig lyster på tavlan. Kul att du är nöjdTack! Ja för mig var det den vita som gjorde det. Länken tål jag inte och var egentligen lite trött på visare och vridning också men i den här kombon hände något
känns som några steg upp i kvalle från min förra (smpc) också
Är det förra generationens länk du inte tål? Eller du har provat den ”nya” också?Tack! Ja för mig var det den vita som gjorde det. Länken tål jag inte och var egentligen lite trött på visare och vridning också men i den här kombon hände något
känns som några steg upp i kvalle från min förra (smpc) också
Ja, jag har länken till denna också. Alltså den är ju säkert bra osv så det är mest utseendet (90-talsstilen + noll tapering) jag har svårt för och det är ju högst subjektivt naturligtvis.Är det förra generationens länk du inte tål? Eller du har provat den ”nya” också?
Ja, utseendet är ju en smaksak..Ja, jag har länken till denna också. Alltså den är ju säkert bra osv så det är mest utseendet (90-talsstilen + noll tapering) jag har svårt för och det är ju högst subjektivt naturligtvis.
Spännande, vilken färg blev det?Hängde på låset imorse till posten! Nu kan jag vara med på riktigt i denna tråd.
![]()
Svart! Måste fixa länken, min handled kvävs...Spännande, vilken färg blev det?![]()
Grattis, riktigt fin!!Svart! Måste fixa länken, min handled kvävs...
första WS!
![]()
GrattisSvart! Måste fixa länken, min handled kvävs...
första WS!
![]()
Ja, det tog ett tag för mig att gilla länken till denna. Ge den en chans i en vecka eller så. Useendet och noll tapering är en del av SMP's DNA så det får man ta. Nu har jag t o m överseende med claspens längd. Lyftet i kvalitetskänsla mot förra SMPc är väldigt uppenbart om du jämför dom, gjorde jag i butik när denna släpptes.Ja, jag har länken till denna också. Alltså den är ju säkert bra osv så det är mest utseendet (90-talsstilen + noll tapering) jag har svårt för och det är ju högst subjektivt naturligtvis.
Grattis!! Riktigt trevlig och en av mina personliga favoriter.Svart! Måste fixa länken, min handled kvävs...
första WS!
![]()
Grattis, riktigt fin!!![]()
Tack! Ska bli kul at testa.Grattis![]()
Tack! - ja, jag gillar denna skarpt. Var faktiskt inte så stor som jag oroade mig över att den skulle vara!Grattis!! Riktigt trevlig och en av mina personliga favoriter.
Svart! Måste fixa länken, min handled kvävs...
första WS!
![]()
Tack så mycket!Grattis och välkommen till tråden!
Kör på F-spets (Fine) på Bergeon, jag har 7767-F och har inte stött på något som det varit för litet för.Passar på att ställa en fråga. Tänkte köpa ett bandstiftverktyg.
Någon som vet vilken storlek jag ska fixa?
tack!
Stort tack!Kör på F-spets (Fine) på Bergeon, jag har 7767-F och har inte stött på något som det varit för litet för.