• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

• Ja

Röster: 975 62.1%
  • Nej

Röster: 594 37.9%

• Totala väljare
    1,569
😍
IMG_20210105_220822.jpg

Tack! Ja för mig var det den vita som gjorde det. Länken tål jag inte och var egentligen lite trött på visare och vridning också men i den här kombon hände något :)

känns som några steg upp i kvalle från min förra (smpc) också
Har själv inte testat den senaste SMP men om jag väl ska göra det så blir det nog en vit! Härlig lyster på tavlan. Kul att du är nöjd😃 Har själv haft en SMPc som jag verkligen gillade, så kan bara tänka mig hur bra denna är👍

Tack! Ja för mig var det den vita som gjorde det. Länken tål jag inte och var egentligen lite trött på visare och vridning också men i den här kombon hände något :)

känns som några steg upp i kvalle från min förra (smpc) också
Är det förra generationens länk du inte tål? Eller du har provat den ”nya” också?

Ja, jag har länken till denna också. Alltså den är ju säkert bra osv så det är mest utseendet (90-talsstilen + noll tapering) jag har svårt för och det är ju högst subjektivt naturligtvis.
Ja, utseendet är ju en smaksak..
Jag tyckte också den var apful innan (på bild) men blev helt annorlunda när jag fick den på armen, såg inte så jävlig ut irl och nu gillar jag faktiskt den :)
Både utseendet samt hur den bärs!

Håller dock med dig att den kunde smalnat av lite mot låset..

Ja, jag har länken till denna också. Alltså den är ju säkert bra osv så det är mest utseendet (90-talsstilen + noll tapering) jag har svårt för och det är ju högst subjektivt naturligtvis.
Ja, det tog ett tag för mig att gilla länken till denna. Ge den en chans i en vecka eller så. Useendet och noll tapering är en del av SMP's DNA så det får man ta. Nu har jag t o m överseende med claspens längd. Lyftet i kvalitetskänsla mot förra SMPc är väldigt uppenbart om du jämför dom, gjorde jag i butik när denna släpptes.

Passar på att ställa en fråga. Tänkte köpa ett bandstiftverktyg.
Någon som vet vilken storlek jag ska fixa?

tack!

Tillbaka
Topp