2541an fick hänga med idag och skotta massor av snö
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blir ball på det vita gummit!Nu kastar jag fan in handduken för idag.
Snyggt foto.
Zealande? Grymt snyggt. Funderat länge på ett likadant men aldrig kommit till skott. Beställde ett precis. Tack för bilden!Nu kastar jag fan in handduken för idag.
Eller hurBlir ball på det vita gummit!
Yes!Zealande? Grymt snyggt. Funderat länge på ett likadant men aldrig kommit till skott. Beställde ett precis. Tack för bilden!
TackSnyggt foto.
Det ska vara såRiktig trotjänare, dock lyckades jag repa bezeln i somras
Riktig trotjänare, dock lyckades jag repa bezeln i somras
Kostar ca 5k att byta om ja inte minns fel ((Dom där aluminiuminserten repas väldigt lätt. Inväntar min första ordentliga repa
Kostar ca 5k att byta om ja inte minns fel ((
Håller med! Skulle vilja ha den där rackaren ocksåNästan lite jobbigt att det finns så många bra färger/kombinationer av SMP, man vill ha fler!
Vad tycker panelen om det här? Uncle Seikos speedy-länk på en smp? Jag tycker det var rätt snyggt, men skulle nog inte köpa det själv
Jag är skeptisk...Vad tycker panelen om det här? Uncle Seikos speedy-länk på en smp? Jag tycker det var rätt snyggt, men skulle nog inte köpa det själv
Fin är den. Men jag har tänkt så där typ tre gånger. Tyvärr åker den hela tiden...Bild från tidigare idag! Detta är andra SMP jag har, oklart varför jag sålde den första...
Jäkligt bra klocka är det
Min ligger ungefär där också. Visst är det bra, speciellt då dom är lite till åren. Men superquartz är i en lite annan division, Sinn UX fortade sig en sekund på närmare två månader.Måste säga att jag är väldigt nöjd med urverket på min 25480. Ställde tiden den 12/12 och på en månad har den fortat sig fyra sekunder. Vilket får anses vara väldigt bra för ett icke termokompenserat quartzverk
Dessutom så träffar sekundvisaren markeringarna
Svårt det där, är ju som mycket annat att förr eller senare tröttnar man väl och nytt lockar...Fin är den. Men jag har tänkt så där typ tre gånger. Tyvärr åker den hela tiden...
Min ligger ungefär där också. Visst är det bra, speciellt då dom är lite till åren. Men superquartz är i en lite annan division, Sinn UX fortade sig en sekund på närmare två månader.