Är på på samma spår som dig här och tål inte min på originallänk. Dock är gummit så vansinnigt bra att jag inte heller saknar länkenTack ska du ha!
Nä, jag det har jag inte. Beställde med gummi för jag tycker den passar så vansinnigt bra med det. Brorsan hade en med vit urtavla och svart gummi, och det är ju väldigt läckert på något vis. Svärfarsan hade en blå med originallänk, och utan att ha synat den ingående, så reagerade jag ändå på att länken tog över fokuset litegrann, den tog upp lite för mycket plats och upplevdes som lite väl påtaglig. Hoppas jag inte trampade på några tår nu, smaken är som den är...
Hur som helst så tänkte jag primärt använda den medföljande gummilänken, men det är ju väldigt kul att kunna variera lite. Man får ju en nästan helt ny upplevelse genom att bara byta länk. Och utöver remmar i läder och tyg från nätet så hade det varit trevligt med en stållänk i äkta Omega-utförande. Och de där kostar ju en slant så då skulle man gärna vilja ha en som man redan på förhand tycker ser bra ut.
Skulle föreslå att spara ihop några slantar till och knipa en 2254.50 som komplement till din nya SMP, istället för ett halvdassigt länkaltenativ till den senare