Norda
Silver
Tycker den är skitsnygg!Kanske den inte populäraste SMP färgen men jag är mycket nöjd med köpet. Blir många olika nyanser beroende på ljuset. Med ett blått gummi på sommaren blir den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker den är skitsnygg!Kanske den inte populäraste SMP färgen men jag är mycket nöjd med köpet. Blir många olika nyanser beroende på ljuset. Med ett blått gummi på sommaren blir den
Ja, jag har en likadan och gillar den skarpt. Har också blått gummi och länk. Det händer mycket i den tavlan vilket inte är vanligt på ljusa tavlor. Svårt att fånga upplevelsen på bild, säkert anledning att inte lika många har köpt den. Men rekommenderar att testa den IRL, den är riktigt bra faktiskt.Kanske den inte populäraste SMP färgen men jag är mycket nöjd med köpet. Blir många olika nyanser beroende på ljuset. Med ett blått gummi på sommaren blir den
Sprang på det där kontot i mellandagarna och det var 100% anledningen till jag blev tvungen att skaffa en vit smpKolla in denna snubbens sida jösses vilka bilder
Christian Mr LumeShot🔦 Kirkemo (@mrlumeshot) • Instagram photos and videos
19K Followers, 280 Following, 835 Posts - See Instagram photos and videos from Christian Mr LumeShot🔦 Kirkemo (@mrlumeshot)instagram.com
Håller med dig till fullo, det blir inte mycket somrigare än så!Kanske den inte populäraste SMP färgen men jag är mycket nöjd med köpet. Blir många olika nyanser beroende på ljuset. Med ett blått gummi på sommaren blir den
Mycket snyggt och man blir inte mindre sugen direkt,får man ha 2?Sprang på det där kontot i mellandagarna och det var 100% anledningen till jag blev tvungen att skaffa en vit smp
Själv har jag börjar snegla EN HEL DEL på tvåton så ja, två är väl ett rimligt antalMycket snyggt och man blir inte mindre sugen direkt,får man ha 2?
Absolut. Jag har både vit och svart. Och ChronoMycket snyggt och man blir inte mindre sugen direkt,får man ha 2?
Är Mars Owg klockan? Grattis till nyförvärvetSenast jag hade en SMP var ca 2007-2008 men nu är jag tillbaka!
SnyggtAbsolut. Jag har både vit och svart. Och Chrono
Nice!! Jag har den förra SMPc och varit jävligt sugen på den nya sen den kom och har hela tiden tänkt att jag då måste sälja min gamla först. Men ser nu ljuset tack vare den bilden; jag kan ha båda! Tack!Absolut. Jag har både vit och svart. Och Chrono
Because you can.Absolut. Jag har både vit och svart. Och Chrono
Jajamen, precis såBecause you can.
Mycket trevlig. Snyggt fångat.Får bli en bild idag med!
Stort tack @Simpatico!Mycket trevlig. Snyggt fångat.
Rätt bra faktiskt. Quartz?Får bli en bild idag med!
Tack! Yes, en kvarting på 39mm.Rätt bra faktiskt. Quartz?
Jag spanar lite på Quartz alternativ, tack.Tack! Yes, en kvarting på 39mm.
Det är ganska skönt faktiskt, speciellt om man varvar mellan flera olika klockor. Hoppas att du hittar något skoj!Jag spanar lite på Quartz alternativ, tack.
Vill ha något som man bara kan go and grab men ändå något trevligt.Det är ganska skönt faktiskt, speciellt om man varvar mellan flera olika klockor. Hoppas att du hittar något skoj!