6år innan man uppdaterade alltså, mindre än jag trodde faktiskt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
6år innan man uppdaterade alltså, mindre än jag trodde faktiskt
Haha, jag har ju förra generationen så passar nog kanske inte ändå Är lite sugen på att testa ett vitt så kanske blir en beställning till sommaren för mig med, har svart och rött nu.2 skicka hit ett.
Nä men kanske dags att beställa snart kan va gott med gummi till vår-sommaren.
Är sugen på Rött o blått tror jagHaha, jag har ju förra generationen så passar nog kanske inte ändå Är lite sugen på att testa ett vitt så kanske blir en beställning till sommaren för mig med, har svart och rött nu.
Kommer bli kanonÄr sugen på Rött o blått tror jag
Riktigt snygg, klämde på en ganska nyligen för första gången och jag kan ju verkligen säga att att den gör sig mycket bättre i verkligheten än på bild. Tavlan känns ganska platt och livlös på bilder men när den väl kommer på handleden är det en helt annan femma.SMP på länk idag
Tack. Ja den är en annan upplevelse än dom vanliga blå och svarta och väldigt svår att göra rättvisa på bilder. Snyggast kanske på blått gummi, tyckte det blev lite blekt på länk initialt men svängt och gillar det med. Det dåliga är datumet som är knappt läsbart i den här färgen, önskat dom hade slopat det.Riktigt snygg, klämde på en ganska nyligen för första gången och jag kan ju verkligen säga att att den gör sig mycket bättre i verkligheten än på bild. Tavlan känns ganska platt och livlös på bilder men när den väl kommer på handleden är det en helt annan femma.
Håller med, riktigt fränBeijing 2022. Snygg tycker jag men har dom inte lärt sig något efter Tokyo 2020? Klar risk att det inte blir av alltså.
Seamaster „Peking 2022“ Uhr 522.30.42.20.03.001 | OMEGA DE®
Entdecken Sie die Seamaster „Peking 2022“ Stahl watch (522.30.42.20.03.001) und kaufen Sie es Online auf der offiziellen OMEGA DE® Website!www.omegawatches.com
Hmmm...Beijing 2022. Snygg tycker jag men har dom inte lärt sig något efter Tokyo 2020? Klar risk att det inte blir av alltså.
Seamaster „Peking 2022“ Uhr 522.30.42.20.03.001 | OMEGA DE®
Entdecken Sie die Seamaster „Peking 2022“ Stahl watch (522.30.42.20.03.001) und kaufen Sie es Online auf der offiziellen OMEGA DE® Website!www.omegawatches.com
Allt ska jämföras med Rolex det är sen gammaltHmmm...
Håller helt med om det blåa gummit! Tänkte aldrig på datumet då jag bara provade den en snabbis men nu när du säger det och jag kollar på bilden så kan jag tänka mig att det flyter ihop..Tack. Ja den är en annan upplevelse än dom vanliga blå och svarta och väldigt svår att göra rättvisa på bilder. Snyggast kanske på blått gummi, tyckte det blev lite blekt på länk initialt men svängt och gillar det med. Det dåliga är datumet som är knappt läsbart i den här färgen, önskat dom hade slopat det.
Självklart. Rolex är valutornas dollar, bilarnas Mercedes, matmenyernas Bigmac, osv.Allt ska jämföras med Rolex det är sen gammalt
Så om jag förstått det rätt så släppte alltså Omega en limited edition för Tokyo 2020, som sedermera aldrig blev av, men som ändå gick att köpa?Beijing 2022. Snygg tycker jag men har dom inte lärt sig något efter Tokyo 2020? Klar risk att det inte blir av alltså.
Yep, dessa tvåSå om jag förstått det rätt så släppte alltså Omega en limited edition för Tokyo 2020, som sedermera aldrig blev av, men som ändå gick att köpa?
Och nu kommer Beijing 2022?
Grymma bilder!Gör sig fint i snön..
Tack solen låg så fint där så fick stanna till o ta en bild.Grymma bilder!
Har sedan idag en likadan. Inte så vanlig?Numera jag och min polare Adrian som rullar Wissilogin!
Grattis grymt val, lite ovanligare än de blåa och svarta indeed (hade svarta en kort stund i sommras)Har sedan idag en likadan. Inte så vanlig?
Numera jag och min polare Adrian som rullar Wissilogin!
Roligt att se flera vita i tråden!! Den är klart trevlig.Har sedan idag en likadan. Inte så vanlig?
Riktigt trevlig (Bild från arkivet)Roligt att se flera vita i tråden!! Den är klart trevlig.
Krispiga bilder!Gör sig fint i snön..