• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

• Ja

Röster: 969 62.0%
  • Nej

Röster: 594 38.0%

• Totala väljare
    1,563
Udda vet jag inte, men det är inte lika "safe" val som en svart eller blå..
Trevlig klocka vilket fall som helst, kul det finns lite olika färger så det finns något för alla smaker :)

Där ligger en helt ny på blocket till bra pris

Udda vet jag inte, men det är inte lika "safe" val som en svart eller blå..
Trevlig klocka vilket fall som helst, kul det finns lite olika färger så det finns något för alla smaker :)

Där ligger en helt ny på blocket till bra pris

Bara jag som får lite dåliga vibbar av annonsen?
reagerar på att säljaren vill ha snabb affär framförallt.

• Like
Reactions: J-P
Hm, ja den försvann kvickt helt plötsligt! Kan ha varit något skumt så den plockades ner, eller så blev den precis såld helt enkelt.

Svårt det där med blocket, finns ju många människor som köper på sig grejer som det snabbt visar sig att dom inte har råd med och därför vill ha en snabb affär för att få loss pengarna till annat, har själv gjort en del klipp ifrån sådana människor men dock inte när det gäller klockor.

Tyvärr finns det ju lika många scammers, så gäller ju att göra sin läxa vid ett ev. köp vad det än gäller :)

Vad tycker panelen? Kan ju vara kul att ha en till länk 🤔

👎 från mig

Oslagbar på ”håll” ni vet när den bara ligger där medans man gör sig ordning så slår man några snabba blickar på den Stunning!
2326E715-4770-4FB6-8E7A-77B89E58DA7B.jpeg

Snyggare än originalet :)

Utseende är en sak men en lätt, rasslig länk av vintagetyp som smalnar av till 16 på senaste SMP-boetten blir ju liksom bara fel. Samma med deras 1171 som dom också postat en bild på.

Oslagbar på ”håll” ni vet när den bara ligger där medans man gör sig ordning så slår man några snabba blickar på den Stunning!
2326E715-4770-4FB6-8E7A-77B89E58DA7B.jpeg

Känner igen det där...har ju som du vet haft några SMP...
En kollega har förra gen...den ser så jäkla bra o rätt ut på hen. men varje gång jag själv haft både nya o förra så blir den icke avsmalnade länken ett problem för mig. Men en stunning dinka helt klart. Snälla Omega uppgradera länken och låt den smalna av :)

Oja! Ogillade tavlan i början, men älskar den nu. Med sina 36.25 mm har den lika stor pondus och närvaro på handleden som en 40 mm:a.

Kollade mycket på diverse YouTube recensioner innan jag köpte Bond quartzaren och flera sa att dom tyckte att tavlan var väldigt tråkig. Nu när jag har haft min i några månader så håller jag inte alls, tycker att den är trevlig att titta på samt att de skiftar i färg beroende på ljuset.

Snyggare än originalet :)

30a.jpg

:angel:

Köpte denna äntligen efter att har hört så mycket om den för att ersätta Hulken som daglig beater och ja so far so good :)

Grattis. Har haft min sedan i lördags men länge sedan jag kände mig så nöjd med en klocka. Kul att vi får fler av den vita - känns som den blir allt mer populär...
Börjar ana ett trendskifte här i tråden, känns som att det är fler och fler som skaffar den vita, speciellt senaste tiden 👍

Tillbaka
Topp