Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nejdå, missbruket börjar med Seiko.Aldrig ägt någon själv men uppskattar SMP både för dess utseende och hur den i decennier fungerat som inkörsport till tyngre miss(?)bruk för många klockentusiaster!
Ja, du kanske har rätt! Haha!Nejdå, missbruket börjar med Seiko.
Den där ser ut att vara i riktigt fint skick
Min första Omega blev en 2531.80.00
Ja, den har klarat sig bra sedan 2001Den där ser ut att vara i riktigt fint skick
Snyggt! Är det ett omega spänne eller vad är det (är själv sugen på ett till min likadana SMPc)?Monterade ett justerbart spänne på länken till min SMPc. Bästa beslutet på länge.
Tack! Ja, det är ett Omega-spänne. Googla 117STZ001154.Snyggt! Är det ett omega spänne eller vad är det (är själv sugen på ett till min likadana SMPc)?
Tackar! Behöver man köpa länkbitar oxå till SMPc eller är det bara för andra "inkompatibla" klockor som speedy?Tack! Ja, det är ett Omega-spänne. Googla 117STZ001154.
Jag behövde inte köpa några länkbitar, funkade perfekt.Tackar! Behöver man köpa länkbitar oxå till SMPc eller är det bara för andra "inkompatibla" klockor som speedy?
All info finns här och som sagt passar dom rakt av på SMPcTackar! Behöver man köpa länkbitar oxå till SMPc eller är det bara för andra "inkompatibla" klockor som speedy?
Fantastisk klocka!Har haft denna sedan 2006 och är helnöjd .
Tackar, ja, jag älskar den. En riktig allround klocka, funkar till t-shirt och kostymen och allt där emellanFantastisk klocka!
BerättaVad har jag gjort
@Dahlc får ta den bollen, jag har svårt att ta in det. Det gör för ontBerätta
@Dahlc får ta den bollen, jag har svårt att ta in det. Det gör för ont
Bara att komma tillbakaVafan har jag gjort
Grym klocka, var försiktig med att köra bil och fota.Blött idag, tur man har skydd.
Kul att kunna börja posta i denna tråd också nu
Berätta
Förfarandet var som sådant att den eminente WISen @Chuck kom in mitt liv och erbjöd mig köpa hans vita SMPc, vilket jag självklart gjorde. Killgissar nu men jag tror nog att denne gode herre nu saknar den vackra skapelsen och denna fina tråd.@Dahlc får ta den bollen, jag har svårt att ta in det. Det gör för ont