Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller helt med!Så sjukt bra klocka.
Funkar till allt.
Bergeon 6767F brukar funka till det mesta! Föredrar F framför SVilket Bergeon bandverktyg rekommenderas för den här modellen?
Stort tack! Jag gillar den väldigt mycket men använder den lite gör sällan bara.Väldigt krispig den där.
Snygg bild.
Midsize?
JeppMidsize?
Den är väldigt trevlig! Inte så att jag jagar en + har ändå lite svårigheter att riktigt älska ett quartzur men hojta gärna om du tänker flippa.
Dem finns ju som automater också!Den är väldigt trevlig! Inte så att jag jagar en + har ändå lite svårigheter att riktigt älska ett quartzur men hojta gärna om du tänker flippa.
Jo, jag vet. Mindre vanlig. Poppar ett bra ex (till rätt pris), automat eller quartz, upp i ansiktet så kanske…Dem finns ju som automater också!
Jag tycker det är smutsigt med icke original länk....Vad tycker ni?
Ahh..funkar till det mesta inkl röra runt GT:n med @Holmqvist222Bergeon 6767F brukar funka till det mesta! Föredrar F framför S
Haha ja det kan vara bra med flera användningsområden! Ett riktigt multiverktyg Beställde en 6767F sen i vilket fall, så jag får testa att använda den som barsked också!Ahh..funkar till det mesta inkl röra runt GT:n med @Holmqvist222
Shaken, not stirredAhh..funkar till det mesta inkl röra runt GT:n med @Holmqvist222
Korrekt men nu va det GT o inte dry martiniShaken, not stirred
@HaNi Väldigt snygg combo!Service och på med svart gummi istället för länken, så har denna great white fått helt ny lyster och ett nytt liv!
Denna är så läcker! Scrollat i tråden och hittar inga bilder med denna på en handled. Någon på forumet som har en?OMG! Tokyo Olympic Games SE. Vit tavla med blå bezel och visare, plus lite röd text. Precis som jag ville att en SMP skulle se ut!
Edit: SE inte LE