Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grattis, hade nog varit riktigt snyggt med vitt gummiHĂ€mtade denna helguldaren idag, 1994, 41 mm. Blir ett bra komplement till min PO 43,5.
LÀnken som sitter pÄ Àr förvisso 18k, men dessvÀrre eftermarknads och rÀtt sliten, dessutom för liten för min handled. Den kommer nog skrotas för guldvÀrdet.
Funderar pÄ gummi istÀllet, var köper jag 20 mm gummi som passar? Andra förslag uppskattas ocksÄ.
Tack för tipset!Grattis, hade nog varit riktigt snyggt med vitt gummi
Svart gummi tror jag pÄTack för tipset!
Grattis! Finns billiga curved som man fÄr pÄ men jag hade nog lagt lite mer (man fÄr vad man betalar för). Inte upplevt dom personligen men Zealande verkar alla blivit vÀldigt nöjda med.HÀmtade denna helguldaren idag, 1994, 41 mm. Blir ett bra komplement till min PO 43,5.
LÀnken som sitter pÄ Àr förvisso 18k, men dessvÀrre eftermarknads och rÀtt sliten, dessutom för liten för min handled. Den kommer nog skrotas för guldvÀrdet.
Funderar pÄ gummi istÀllet, var köper jag 20 mm gummi som passar? Andra förslag uppskattas ocksÄ.
Riktigt cool! Visste faktiskt inte att den dÀr SMPn tillverkats i guld, nÄja man lÀr sig nÄgot nytt varje dagHÀmtade denna helguldaren idag, 1994, 41 mm. Blir ett bra komplement till min PO 43,5.
Tack! Verkar vara ganska ovanlig i guld. Just detta exemplaret Àr en LE limiterad till 49 exemplar inför OS 1994.Riktigt cool! Visste faktiskt inte att den dÀr SMPn tillverkats i guld, nÄja man lÀr sig nÄgot nytt varje dag
Tack, det Àr nÄgot sÄnt jag letar efter. Ska kika!Grattis! Finns billiga curved som man fÄr pÄ men jag hade nog lagt lite mer (man fÄr vad man betalar för). Inte upplevt dom personligen men Zealande verkar alla blivit vÀldigt nöjda med.
RUBBER STRAPS FOR SEAMASTER DIVER 300M
Personalize your OmegaÂź Seamaster Seamaster Diver 300m watch with FKM ZEALANDEÂź rubber straps. They will provide you comfort, flexibility and ruggedness.zealande.com
TÀnker att den Àr bra att ha! man anvÀnder den ju ibland iaf, och dÄ Àr den jÀkligt snygg o skön.GÄr i tankarna att slÀppa min SMP dÄ den anvÀnds för lite. Men nÀr den vÀl Äker pÄ sÄ den grym. Hur gör ni nÀr ni fÄr för er dumheter?
Man mÄste ALLTID ha en SMP. En kortare period ifjol hade jag tre men Àr nere pÄ tvÄ nu.GÄr i tankarna att slÀppa min SMP dÄ den anvÀnds för lite. Men nÀr den vÀl Äker pÄ sÄ den grym. Hur gör ni nÀr ni fÄr för er dumheter?
Jag har kört de pĂ„ Sub, Daytona, DJ har jag för mig. SĂ€kert nĂ„n mer ocksĂ„ men kommer inte ihĂ„g.Ăr det nĂ„gon som har testat Zealande pĂ„ annat Ă€n SMP?
Jag sÀljer sÀlj om du gÄr i dem tankarna, Ängrar du dig Àr det en vanlig klocka som du kommer kunna fÄ tag pÄ igen. SÄ lÀnge inte just denna klocka har nÄgot sentimentalt vÀrde dvs!GÄr i tankarna att slÀppa min SMP dÄ den anvÀnds för lite. Men nÀr den vÀl Äker pÄ sÄ den grym. Hur gör ni nÀr ni fÄr för er dumheter?
Vad Àr det för gummi? Ser ut att matcha vÀldigt bra fÀrgmÀssigtIdag kör vi blÄ (med svart datum)....
Det Àr en Zealande, fÀrgen Àr klockren för SMPn, köpte den för min Railmaster men nix passar sÄ mkt bÀttre pÄ SMPnVad Àr det för gummi? Ser ut att matcha vÀldigt bra fÀrgmÀssigt
Fick bli ett mörkblÄtt gummi till att börja med pÄ denna. Blir en bra sommarklocka.
Kikade pÄ deras sida, riktigt fina band. Dock var mycket slutsÄlt och nytt kommer inte förrÀn i slutet av sommaren. Men jag hÄller utkik.
Som tidigare nÀmnts, kan rekommendera Zealande - perfekt passform, bra kvalitet, (bra lÀngd för lite mindre handleder imo)
Ălskar strukturen! Var inne en snabbis och kollad pĂ„ "Barton straps" hemsida men kunde inte hitta en liknande minns du vad modellen heter?Barton levererar