Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ruskigt snygg version den du har med ljus tavla!Vacation mode On!
Alla borde vilja ha en. Min första klocka av klass och jag har aldrig varit utan minst en variant av den sen dess.Är det SMP-rusning inför sommaren!?
Alla vill ha en!
Vilka har du haft och vilken modell gillar du mest av de smp du haft?Alla borde vilja ha en. Min första klocka av klass och jag har aldrig varit utan minst en variant av den sen dess.
2234.50 GMT och 2254.50, bägge svärdvisare. 2541.80 Goldeneye quartz och två av dom allra senaste 42mm och som jag har kvar, en svart/Sedna guld på gummi och en silver med blå bezel/visare som har både gummi och länk. Dom senaste är ett stort lyft mot alla föregångare, i en annan division helt enkelt vad gäller utförande och urverk. Så här i efterhand saknar jag nog GMTn mest vad gäller det som gått ut, ser lite udda ut jämfört med 2254.50 med sin tvåfärgade bezel men har liksom mer karaktär.Vilka har du haft och vilken modell gillar du mest av de smp du haft?
Vad tror ni som kan - finns det något skönt gummi någonstans i världen att köpa till denna 28mm SMP?Fick hem en liten nätt en igår:
Tack! Kul att höra din smp-karriär2234.50 GMT och 2254.50, bägge svärdvisare. 2541.80 Goldeneye quartz och två av dom allra senaste 42mm och som jag har kvar, en svart/Sedna guld på gummi och en silver med blå bezel/visare som har både gummi och länk. Dom senaste är ett stort lyft mot alla föregångare, i en annan division helt enkelt vad gäller utförande och urverk. Så här i efterhand saknar jag nog GMTn mest vad gäller det som gått ut, ser lite udda ut jämfört med 2254.50 med sin tvåfärgade bezel men har liksom mer karaktär.
Mellan 2012 och 2018. Jag vet inte när trälådan började användas. Min SMPc är från 2015 och kom inte i trälåda utan den gamla röda boxen.Exakt mellan vilka år producerades SMPC? Asså den med keramisk ring och 36 eller 41 mm i storlek.
Edit: och när gick man över till den stora trälådan?
Är du säker det är 2018?Mellan 2012 och 2018. Jag vet inte när trälådan började användas. Min SMPc är från 2015 och kom inte i trälåda utan den gamla röda boxen.
Den nya modellen började väl säljas då? Möjligt att det finns något överlapp.Är du säker det är 2018?
Jag trodde nya börjades säljas 2020?Den nya modellen började väl säljas då? Möjligt att det finns något överlapp.
Den introducerades på Basel world 2018.Jag trodde nya börjades säljas 2020?
Men då har du rätt 2012-2018 är det!Den introducerades på Basel world 2018.
Baselworld 2018 - The new Omega Seamaster Diver 300M (Specs & Price)
The Omega that many people have always referred to as the 'Bond watch', is the Omega Seamaster Professional, which is already for some time known as the Seamaster Diver 300M. And now it's back! Not that it was gone or anything, but it has been rather quiet on this watch. The watch that was once...monochrome-watches.com
Köpte den ny med första lönen, tror året var 2006. Vårdat den
Letade själv efter 18mm gummi men valde natoband istället. Kan rekommendera det! Mörkblått kommer bli till dendär!Nyligen köpt en Seamaster midsize och är supernöjd med klockan! Har någon tips var man kan hitta ett snyggt gummiband som är 18mm?
Zealande är riktig kvalité och väldigt skönaNyligen köpt en Seamaster midsize och är supernöjd med klockan! Har någon tips var man kan hitta ett snyggt gummiband som är 18mm?