Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har dom band med 18mm mellan bandhornen?Zealande är riktig kvalité och väldigt sköna
Rubber strap for Omega Seamaster Diver 300m "James Bond" - ZEALANDE
Personalize your watch Omega® Seamaster Diver 300m James Bond with FKM ZEALANDE® rubber straps. They provide you with incredible comfort, flexibility and ruggedness.zealande.com
Nej tydligen inteHar dom band med 18mm mellan bandhornen?
Tack så mycket för tipset, då min är 18 mellan bandhornen så får jag nog hitta någon som är villig att skära till bandet så det passarZealande är riktig kvalité och väldigt sköna
Rubber strap for Omega Seamaster Diver 300m "James Bond" - ZEALANDE
Personalize your watch Omega® Seamaster Diver 300m James Bond with FKM ZEALANDE® rubber straps. They provide you with incredible comfort, flexibility and ruggedness.zealande.com
Jag letar ju efter en Chrono!SMP chrono
SMP midsize
SMP GMT (såld)
Priserna just nu är helt sjuka när det gäller Omega. Vänta till hösten tills halva befolkningen är deprimerad, priserna går ner då.Saknar min gamla 300 Chrono, och kollar nu efter en liknande. Denna är i fint skick och kommer med boxen, men är inte 29 tkr lite väl högt?
Men detta är alltså way too much, menar du?Priserna just nu är helt sjuka när det gäller Omega. Vänta till hösten tills halva befolkningen är deprimerad, priserna går ner då.
Saknar min gamla 300 Chrono, och kollar nu efter en liknande. Denna är i fint skick och kommer med boxen, men är inte 29 tkr lite väl högt?
Men hallå, den verkar ju kanon ju! Right??Den här kanske kan passa ?
Köp Omega Seamaster 300 Chrono klocka - 2599.80.00_PO
Upptäck Seamaster 300 Chrono idag, klockan som är gjord för dig. Tillverkad av de finaste materialen med skrupulös uppmärksamhet.krons.se
Men hallå, den verkar ju kanon ju! Right??
Håller med om att det låter högt. Gav 31tkr för en kronograf från 2016 med 3330 och fullset i höstas.Saknar min gamla 300 Chrono, och kollar nu efter en liknande. Denna är i fint skick och kommer med boxen, men är inte 29 tkr lite väl högt?
Mm, fattar. Går det förresten att sätta den andra länken på denna modellen? Alltså den "slätare" varianten som sitter på SMP 300 /America Cup?Håller med om att det låter högt. Gav 31tkr för en kronograf från 2016 med 3330 och fullset i höstas.
Oj. Ingen aning. Köp en av varje och testa?Mm, fattar. Går det förresten att sätta den andra länken på denna modellen? Alltså den "slätare" varianten som sitter på SMP 300 /America Cup?
Priserna på Omega dras väl i viss mån upp av de helt sjuka Rolexpriserna. När Submariners blir för dyra så sneglar folk på andrahandsalternativet som för många är en Seamaster. Vänta bara tills Omega på allvar drar nytta av det faktum att Rolex inte klarar av att leverera och höjer nypriserna rejält. Jag tror på allvar att många börjar tröttna på Rolex. Vad är ett varumärke värt om de inte kan leverera produkten? Eller om produkten mer och mer förknippas med mutor, giriga AD:s, kriminella osv..Priserna just nu är helt sjuka när det gäller Omega. Vänta till hösten tills halva befolkningen är deprimerad, priserna går ner då.
Rolex klarar inte av att leverera? Det var något nytt.Priserna på Omega dras väl i viss mån upp av de helt sjuka Rolexpriserna. När Submariners blir för dyra så sneglar folk på andrahandsalternativet som för många är en Seamaster. Vänta bara tills Omega på allvar drar nytta av det faktum att Rolex inte klarar av att leverera och höjer nypriserna rejält. Tror på allvar att många börjar tröttna på Rolex. Vad är ett varumärke värt om de inte kan leverera produkten?
Jag tolkar det mer som att de vill inte. Och när efterfrågan är större än tillgången så pressas priserna upp.Rolex klarar inte av att leverera? Det var något nytt.
Ja, och att man blir tvungen att köpa Rolex guldklockor vilket är större marginal på än stålklockorna.Jag tolkar det mer som att de vill inte. Och när efterfrågan är större än tillgången så pressas priserna upp.
Den var såld sedan länge, tydligen. Bara inte bortplockad.Den här kanske kan passa ?
Köp Omega Seamaster 300 Chrono klocka - 2599.80.00_PO
Upptäck Seamaster 300 Chrono idag, klockan som är gjord för dig. Tillverkad av de finaste materialen med skrupulös uppmärksamhet.krons.se
Har du testat SMP chrono? Påtagligt tjockare och tyngre än dom vanliga.Den var såld sedan länge, tydligen. Bara inte bortplockad.
Men nu när jag var inställd på köp blev jag nästan lite sugen på en Breitling Emergency med gul boett som dom har. Inte helt lätt att bära upp en sån dock...
Ja, jag gillar det. Den "vanliga" lockar inte alls lika mycket, tyvärr. Men om det dök upp en prisvärd nån gång kan jag kanske tänka mig att prova.Har du testat SMP chrono? Påtagligt tjockare och tyngre än dom vanliga.
Länk på igen
TackarOtroligt läcker bild! Nu blev man lite sugen på en blå
Den var såld sedan länge, tydligen. Bara inte bortplockad.
Men nu när jag var inställd på köp blev jag nästan lite sugen på en Breitling Emergency med gul boett som dom har. Inte helt lätt att bära upp en sån dock...
Verkar inte vara nån större ordning på deras begagnad-låda tyvärr. Inte alls säkert att det du ser på webben finns kvar när du ringer ...Nej vad tråkigt ! Haha, jag har faktiskt också kikat på Breitlingen