• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

  • Ja

    Röster: 952 62.1%
  • Nej

    Röster: 581 37.9%

  • Totala väljare
    1,533

vonvasknacke

Cartier
2-Faktor
AC44A755-8869-499C-94CC-6D6C42CF5D15.jpeg
 

LeThulle

Omega
Zealande är riktig kvalité och väldigt sköna 😊

Tack så mycket för tipset, då min är 18 mellan bandhornen så får jag nog hitta någon som är villig att skära till bandet så det passar😊
 

Prefab

Cartier
Priserna just nu är helt sjuka när det gäller Omega. Vänta till hösten tills halva befolkningen är deprimerad, priserna går ner då.
Priserna på Omega dras väl i viss mån upp av de helt sjuka Rolexpriserna. När Submariners blir för dyra så sneglar folk på andrahandsalternativet som för många är en Seamaster. Vänta bara tills Omega på allvar drar nytta av det faktum att Rolex inte klarar av att leverera och höjer nypriserna rejält. Jag tror på allvar att många börjar tröttna på Rolex. Vad är ett varumärke värt om de inte kan leverera produkten? Eller om produkten mer och mer förknippas med mutor, giriga AD:s, kriminella osv..

Jag tänker inte kritisera Rolex för deras klockor, men jag tror att de sakta håller på att ta död på varumärket.
 
Senast ändrad:

SeikoZ

Patek
2-Faktor
Priserna på Omega dras väl i viss mån upp av de helt sjuka Rolexpriserna. När Submariners blir för dyra så sneglar folk på andrahandsalternativet som för många är en Seamaster. Vänta bara tills Omega på allvar drar nytta av det faktum att Rolex inte klarar av att leverera och höjer nypriserna rejält. Tror på allvar att många börjar tröttna på Rolex. Vad är ett varumärke värt om de inte kan leverera produkten?
Rolex klarar inte av att leverera? Det var något nytt. :)
 

Prefab

Cartier
C7243D3A-300D-4748-BD9A-7E8F1387759A.jpeg

Tidshållningen på min nya är banne mig helt otrolig. Bär jag den på mig en hel dag så går den 1 sek plus på kvällen. Lägger jag den på sidan med krona upp när jag lägger mig på kvällen, så har den gått 1 sek minus när jag vaknar på morgonen. Så nöjd!
 

Weberg

Audemars
Den här kanske kan passa :)?

Den var såld sedan länge, tydligen. Bara inte bortplockad. 😩
Men nu när jag var inställd på köp blev jag nästan lite sugen på en Breitling Emergency med gul boett som dom har. Inte helt lätt att bära upp en sån dock... 😅
 

Stefan S

Patek
2-Faktor
Den var såld sedan länge, tydligen. Bara inte bortplockad. 😩
Men nu när jag var inställd på köp blev jag nästan lite sugen på en Breitling Emergency med gul boett som dom har. Inte helt lätt att bära upp en sån dock... 😅
Har du testat SMP chrono? Påtagligt tjockare och tyngre än dom vanliga.
 
Topp