Så jäkla gött med möettt
Min gamla 2531.80
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så jäkla gött med möettt
Min gamla 2531.80
Alternativt köpa Seamaster OS Tokyo 2020 modellen som är vit och blå. Bra färgkomboKan nog tyvärr bara hålla med . Byt till ett svart, original gummit är iallafall våldsamt skönt
Haha santAlternativt köpa Seamaster OS Tokyo 2020 modellen som är vit och blå. Bra färgkombo
Coolare än en Submariner!
Nä.Rätt ensam om denna på forumet?
Hade helt missat att denna modell har keramiska pushers i samma färg som bezeln, kul detalj
Har man bara handled nog att bära upp den så är det en grym klocka.
ja det är en 44mm klocka med en del vikt och tjocklek bakom sig men jag diggar den! Förökar prova mig fram till rätt färg kombo, gick från rose GS/svart till SS svart till SS Blå, så vi får se om den ska stanna eller om jag ska försöka hitta en GS i blå.Har man bara handled nog att bära upp den så är det en grym klocka.
Tror den skulle passa bättre på min fotled än handled
Jag har aldrig hört någon säga att det är orimligt iallafall
Gamlingen tillbaks efter spabehandling. Trevligt att ha lång garanti och trevligt att Omega bjuder på en så fin servicebox! Efter att ha tappat runt fem sekunder/dygn så har den sen återkomsten gått en sekund plus på fyra dagar. Det är tom lite bättre än nykomlingen. Nu återstår frågan: Är det rimligt att ha två stycken?
Är det en blå?Turistar på Österlen
Du behöver komplettera med en 2531.80 oxå. Blir en bra trippel!
Gamlingen tillbaks efter spabehandling. Trevligt att ha lång garanti och trevligt att Omega bjuder på en så fin servicebox! Efter att ha tappat runt fem sekunder/dygn så har den sen återkomsten gått en sekund plus på fyra dagar. Det är tom lite bättre än nykomlingen. Nu återstår frågan: Är det rimligt att ha två stycken?
Nix, en svartÄr det en blå?
Sälj/byt den med mig.Nix, en svart
Det är en keeper men jag ska ha dig i åtanke om jag får för mig att sälja denSälj/byt den med mig.
Absolut, men jag kan ju i så fall inte hoppa över en 2254.50.Du behöver komplettera med en 2531.80 oxå. Blir en bra trippel!
Nej santAbsolut, men jag kan ju i så fall inte hoppa över en 2254.50.