Har du med solida länkar?Uncle Seiko. Bärs betydligt nättare än med originallänk, även om jag gillar originalets estetik. Nu känns den som en vintagedykare mer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du med solida länkar?Uncle Seiko. Bärs betydligt nättare än med originallänk, även om jag gillar originalets estetik. Nu känns den som en vintagedykare mer.
Ändlänkarna är inte solida. Han säljer vissa med solida men väldigt oklart om de som passar speedmaster också passar för denna. Tror det finns för den nya tjockare 42mm smpc dock!Har du med solida länkar?
Om den passar den tidigare generationen SMP så tar jag den gärna.Om någon jagar alternativ (Snyggare) länk till nya seamastern så fick jag precis hem en President-länk från USA/Uncle Seiko. Vill ni slippa en månads leveranstid/tullavgifter så finns jag på PM. Seamastern är såld, därav är denna orörd och fortfarande inplastad.
Beads of Rice Bracelet (Omega Seamaster 300m)
Uncle's notes When I released the various options for the Omega Speedmaster, some of my nephews began to make a slight modification to theirs to wear it on their Seamasters. This was such a popular request that I wanted to let others know about the compatibility. It is not a direct fit so you...www.uncleseiko.com
Om den passar den tidigare generationen SMP så tar jag den gärna.
Någon som vet ifall den passar?
Är det samma länk @Jrooth ?Sjysst länk?
Är det samma länk @Jrooth ?
Edit: Kolla här, https://klocksnack.se/threads/uppro...-eller-har-haft-en.6965/page-211#post-3941934
Mina med, jag hoppas någon kan kliva fram och påpeka ifall länken passar en SMPC.Hm. Dom ser identiska ut för mina ögon?
Får mig nästan att sakna min gamla lite.
Grattis! Nilas gamla antar jag?Nytt för dagen och första gången jag kan posta i denna tråden
Tackar! Stämmer Känns väldigt bra måste jag säga. Grymt trevligt skick också.Grattis! Nilas gamla antar jag?
Man har ju hört att kronograferna ska bäras rätt stort p.g.a. höjden men du har å andra sidan handleder till att bära upp den. Måste vara all pizza!Tackar! Stämmer Känns väldigt bra måste jag säga. Grymt trevligt skick också.
18,5 cm pizzahandledMan har ju hört att kronograferna ska bäras rätt stort p.g.a. höjden men du har å andra sidan handleder till att bära upp den. Måste vara all pizza!
Skämt åsido, ser ut att vara väldigt fin för sin ålder. Det måste vara svårt att hålla en högpolerad klocka i det skicket efter alla dessa år.
Snyggt broder.Nytt för dagen och första gången jag kan posta i denna tråden
Stort grattis! Kanondinka det där .Nytt för dagen och första gången jag kan posta i denna tråden