• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

  • Ja

    Röster: 952 62.1%
  • Nej

    Röster: 581 37.9%

  • Totala väljare
    1,533

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
1ZuWYuu.jpg


Min gamla 2531.80
Så jäkla gött med möettt
 
  • Like
Reactions: J-P

DIR

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Har man bara handled nog att bära upp den så är det en grym klocka.
Tror den skulle passa bättre på min fotled än handled 😂
ja det är en 44mm klocka med en del vikt och tjocklek bakom sig men jag diggar den! Förökar prova mig fram till rätt färg kombo, gick från rose GS/svart till SS svart till SS Blå, så vi får se om den ska stanna eller om jag ska försöka hitta en GS i blå.
 

Prefab

Cartier
8B8FADE4-CF6D-44D1-83C3-37C3BE6358B2.jpeg

Gamlingen tillbaks efter spabehandling. Trevligt att ha lång garanti och trevligt att Omega bjuder på en så fin servicebox! Efter att ha tappat runt fem sekunder/dygn så har den sen återkomsten gått en sekund plus på fyra dagar. Det är tom lite bättre än nykomlingen. Nu återstår frågan: Är det rimligt att ha två stycken?
 

jappel

Omega
2-Faktor
8B8FADE4-CF6D-44D1-83C3-37C3BE6358B2.jpeg

Gamlingen tillbaks efter spabehandling. Trevligt att ha lång garanti och trevligt att Omega bjuder på en så fin servicebox! Efter att ha tappat runt fem sekunder/dygn så har den sen återkomsten gått en sekund plus på fyra dagar. Det är tom lite bättre än nykomlingen. Nu återstår frågan: Är det rimligt att ha två stycken?
Jag har aldrig hört någon säga att det är orimligt iallafall 🤷🏼‍♂️
 

Prefab

Cartier
Sant och så länge man har den blå på gummit, så känns de ändå som rätt olika klockor. Känner jag mig själv rätt så kommer jag bara fortsätta att samla på mig fler SMP:s. Har man bara en, så har man inte början på en samling. Har man två, så måste man bara fortsätta! Haha..
 
Senast ändrad:
  • Like
Reactions: SCM

Kraal90

Cartier
2-Faktor
8B8FADE4-CF6D-44D1-83C3-37C3BE6358B2.jpeg

Gamlingen tillbaks efter spabehandling. Trevligt att ha lång garanti och trevligt att Omega bjuder på en så fin servicebox! Efter att ha tappat runt fem sekunder/dygn så har den sen återkomsten gått en sekund plus på fyra dagar. Det är tom lite bättre än nykomlingen. Nu återstår frågan: Är det rimligt att ha två stycken?
Du behöver komplettera med en 2531.80 oxå. Blir en bra trippel! 😄
 
Topp