• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

  • Ja

    Röster: 954 62.0%
  • Nej

    Röster: 585 38.0%

  • Totala väljare
    1,539

Angeli

Rolex
2-Faktor
Mesh idag, allt för att slippa den fula original länken.
B8DF8C1A-C03C-44DA-8006-514D31E9B430.jpeg
Ser bra ut, vilket mesh?
 

Daniel_st

Cartier
Självklart!! (innan den annonserade prishöjningen)
Gått å drömt om en smp på svart gummi och gult guld ett tag, fick bra pris på den hos min ad precis innan höjningen 1a dec, kanske borde kolla me dom om priset kvarstår å slå till i helgen. Undra hur mycket prishöjningen blir denna gången? Modellen jag vill ha kommer nog passera 80k
 

Dahlc

Panerai
2-Faktor
Gått å drömt om en smp på svart gummi och gult guld ett tag, fick bra pris på den hos min ad precis innan höjningen 1a dec, kanske borde kolla me dom om priset kvarstår å slå till i helgen. Undra hur mycket prishöjningen blir denna gången? Modellen jag vill ha kommer nog passera 80k
Va väl snack om runt 7-8% om jag inte missminner mig allt för mycket? 🤔
 

Daniel_st

Cartier
Tror ni en seamaster kommer sitta bra på en ca 17cm handled? Testade den snabbt för ett tag sen och märkte ingen jätteskillnad mot min 41mm aquaterra som skall vara enligt spec 3mm kortare. Blir alltid lite nojig sådär.
 

Dahlc

Panerai
2-Faktor
Tror ni en seamaster kommer sitta bra på en ca 17cm handled? Testade den snabbt för ett tag sen och märkte ingen jätteskillnad mot min 41mm aquaterra som skall vara enligt spec 3mm kortare. Blir alltid lite nojig sådär.
Borde inte vara några problem. Sen är ju det viktigaste egentligen att du själv tycker att det känns rätt och bekvämt.
Edit: För halvdan referens, ca 19cm handled.
68CE7020-BE10-4D2A-8AD8-D1AEA8B0CC2B.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp