Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dom beg bara ökarHeads up; av vad jag har fått höra så kommer Omega höja priserna den 1 februari. Seamaster Diver 300 kommer att gå upp till 60k och Speedmaster kommer att höjas med 7%. Så passa på att handla ni som går i köptankar
Så läcker den är.Trettondags-SMP
Jag är likadan. Tycker den är stor och har ful länk. Men ändå behåller man den?Tankarna fortgår gripa tag i denna eller släppa den
Det vet ju bara jag
SMP har en förmåga att bita sig kvar. Jag undrar om det kanske är för att den inte är ”helt perfekt”. Med det menar jag att den har sina unika features som gör den intressant och egen. En fantastisk klocka!Jag är likadan. Tycker den är stor och har ful länk. Men ändå behåller man den?
Det är något med bara som gör att man fäster sigJag är likadan. Tycker den är stor och har ful länk. Men ändå behåller man den?
Tack! Ja, den är ju det. En väldigt lyckad tvåtons-Omega med trivsamt gummi. Tänkte det var dags att flippa efter väl över två år i min ägo men nu efter två dagar på armen så har jag svängt. Frugans favorit dessutom som belagt den med säljförbud.Så läcker den är.
Väldigt trevliga klockor! Gillar chronon, vet du ref på den?Jag har haft ett gäng under åren men den här är den som fått stanna. Jag tycker den har allt - vattenskydd, kronometer, kronograf, grym läsbarhet, rostfritt borstat inlägg, titan (många brukar framhålla vikten men framför allt ger det en trevligare "känsla" när det är varmt eller kallt), etc. Har länken till den (oanvänd) men föredrar den på gummi.
Fruns beater, en auto 36mm SMP (tillsammans med en ny-gammal släkting...).
Sedan finns det ju SMP och S M P... Jag har en S M P men jag förstår att det inte är en sådan som tråden handlar om...
Väldigt trevliga klockor! Gillar chronon, vet du ref på den?
Jag har 17,5 cm och min 42mm SMP sitter utmärkt på både länk och nato. Den känns för mig inte större än en Rolex 116610 Sub som ju på papperet är 40 mm men som känns en smula större till följd av en väl tilltagen boett. Hoppas det är till hjälp.Ni som har 42mm’s seamaster diver, hur stora handleder har ni? Jag har ca 17 och tyckte 42’an kändes ungefär som min aquaterra 41 som jag tycker sitter bra på min handled när jag provade den snabbt hos en ad för några veckor sedan.
Snyggt! Är själv sugen på ett mesh. Osäker på om det funkar till min blåa dock.Mesh idag, allt för att slippa den fula original länken.
Varför skulle den inte fungera till din blåa när den fungerar till @SeikoZ blåa?Snyggt! Är själv sugen på ett mesh. Osäker på om det funkar till min blåa dock.
Den är väl svart? Eller har jag blivit färgblindVarför skulle den inte fungera till din blåa när den fungerar till @SeikoZ blåa?