Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Din andra ”svåger” söker en svart har jag för mig?Min svåger söker en vit Seamaster om någon går i säljtankar.
Bild på min förra sommaren med band från @Feskarn
Forstner gör en avsmalnande oyster både till nya och tidigare versionen:Hej!
Fråga till gruppen, finns det en länk till seamaster 300m som är avsmalnande?
Fått tillbaka klockan efter garantiärende då låset på länken hade gått sönder. Verkar vara ett vanligt fel. Fick helt ny clasp så slängde på gummi tills vidare..
Ja tyvärr, hade gärna haft kvar den under tiden och kört den med gummit. Försökte att bara skicka in länken, men de insisterade på att jag även skulle skicka in klockan.Var du tvungen att lämna in klockan för att länken felade?
Hmm, jag hade samma fel för ett år sen, och för mig räckte det att skicka bara länken. Men fick dock skicka med garantikortet. (Så jag kunde ha klockan med gummi under tiden.)Ja tyvärr, hade gärna haft kvar den under tiden och kört den med gummit. Försökte att bara skicka in länken, men de insisterade på att jag även skulle skicka in klockan.
Stort tack för hjälpenForstner gör en avsmalnande oyster både till nya och tidigare versionen:
Forstner Model O for Omega Seamaster
The Story We are such a fan of the Tudor Black Bay range of watches. They are well-made, have a timeless design, and offer a relative value compared to offerings from their big brother. However, we've long wanted to see additional bracelet options to pair them with -- in particular, classics...forstnerbands.com
Grymt sugen att testa. Måste dock lösa själva klockan först…
Samma här! Räckte med länken och kortet, så körde med gummi under tiden. Hände förra sommaren.Hmm, jag hade samma fel för ett år sen, och för mig räckte det att skicka bara länken. Men fick dock skicka med garantikortet. (Så jag kunde ha klockan med gummi under tiden.)
Ser bra ut!Nyförvärvet i form av en seamaster midsize, och första "riktiga" klockan.