• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

  • Ja

    Röster: 952 62.0%
  • Nej

    Röster: 584 38.0%

  • Totala väljare
    1,536

Wasabi

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Skål på er 🍾
11A7358A-BDE0-46BB-90BB-C54107938989.jpeg
Aldrig haft en klocka helt i titan innan. Fortfarande lika chockad när jag känner hur pass lite den väger
AFC96B71-AC22-4FCD-900C-5EAC90EF0E4E.png


Dock så har denna fått sitta på under helgens bravader
347A738F-3506-4B0E-8070-B2A27ACAFDB2.jpeg
 

Dahlc

Panerai
2-Faktor
sugen men varje gång jag ser watchadvisors video går det över. Upplever att den kanske blir ”för” grön 😵‍💫🥗

Det smälter ihopa allting på nåt underligt sätt.
Har funderat på om man inte saknar de röda detaljerna från ”Seamaster” och sekundvisaren. 🤔 Det poppar ju så satans fint på både den vita och den svarta.
 

johpe

Panerai
2-Faktor
Har funderat på om man inte saknar de röda detaljerna från ”Seamaster” och sekundvisaren. 🤔 Det poppar ju så satans fint på både den vita och den svarta.
Håller med, just det röda på sekundvisaren hade funkat riktigt snyggt mot det gröna tycker jag, undra varför de tagit bort alla röda detaljer...
 

apelsin.med.urverk

Panerai
2-Faktor
Kände samma! När jag köpte min tyckte jag att allt var perfekt förutom utseende på länken samt förutfattad mening om passform.

Kan säga att just länken och hela klockans ergonomi är fortsatt det bästa jag någonsin provat klockväg! Speciellt modeller a 99-10ish (orkar inte googla)
Shiftar lite mellan länken och det blåa Zealande-gummit. Oerhört nöjd med båda två!
 

Diskaren

Audemars
2-Faktor
Öppnade upp min mid size 2551.80.00 och baklocket ser på insidan ut så här.

Någon som vet vad saker som ”6X”, symbolen ”G-R-S-A” samt ”168.1622” står för?
177229D1-30E2-42CB-ADF4-5A049A47EFBA.jpeg
 
Topp