Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon som vet när den nya gröna seamastern börja trilla in hos ADs?
@Feskarn säljer ett gäng band som kan vara schyssta. Men du kommer inte ångra om du går för t.ex. zealande då det är vulkaniserat gummi vilket är heeelt annat!Vilket är bästa budgetalternativet för gummiarmband SMP300M om man tycker zealande med fler är lite saftigt pris på?
Galet snyggt! Får beställa ett till min midsize ocksåGummi från @Feskarn på 2252:an.
Ville dela med mig då jag sett frågor om gummiband till midsize vi några tillfällen.
Är själv mycket nöjd med bandet!
Tack!Galet snyggt! Får beställa ett till min midsize också
Vilket band köpte du?
fruktansvärt läcker!Efter en hyfsat lång levtid kom så Natot.
Ser kanon ut! Så lite så!
Beror på vart du går och servar klockan. Prata med urmakaren innan och få nedskrivet vad du vill och inte vill få gjort.Dags för service och reparation, legat trasig i många år. Vad ingår i en service? Vill bara få urverket servat och den trasiga delen fixad. Fast det kanske inte funkar så? Aldrig lämnat klocka på service.
Grattis! 2254 och 2252 är de bästa SMP som gjorts enligt mig.En ny bekantskap och en trevlig sådan. Ska bara få länken kortad, försökte själv men gick inge bra. Så får köra med gummi så länge
Tackar gillar den lite mer tooliga designen på dessaGrattis! 2254 och 2252 är de bästa SMP som gjorts enligt mig.
Speedmaster är ju en bandmagnet, blir nog väldigt bra!Beställde en sån till min Speedmaster precis. Nato-bandet blir alldeles för blött när jag badar. Ska bli intressant att se hur kombon ser ut.
Beställde en sån till min Speedmaster precis. Nato-bandet blir alldeles för blött när jag badar. Ska bli intressant att se hur kombon ser ut.
Min Speedmaster Moonphase klarar ett och annat. Köpte den istället för vanliga Speedyn p ga högre vattentålighet.Är du så gangster att du badar med en Speedmaster? Jag skulle inte våga tvätta händerna med den på.