Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad för gummi?? PO 2500/8500?Idag bär det av till Mallis och det nalkas 1v sol och bad.
Med andra ord, på med gummit på SMPC!
Riktigt snyggt blir det
Gör om gör rättHar haft SMP i flera omgångar, av någon anledning så saknar man den varje gång man gör sig av med den och ofta slutar det i ett mer eller mindre spontanköp av en ny.
Japp, riktigt nöjd att den inte föll dig i smakenRiktigt snyggt blir det
Bara ok om du tänkt använda tröjan som dykardräkt
Fult eller rent av proffesionellt?
Haha idd, så jävla fultBara ok om du tänkt använda tröjan som dykardräkt
Snyggt !Nytt Swiss ammo läder
Två veckor har snart gått sedan min smpc kom hem från en lång vistelse på 2 månader hos omega.
Det var denna klocka som startade mitt intresse men den har använts ganska lite senaste åren då konkurrensen varit hård. Under perioden den var på reparation så märkte jag hur mycket jag trots allt saknade den. Även om jag inte slitit på den så värst mycket så fanns ju alltid chansen att gå och titta till den ibland, dra upp den några varv osv..
"Saknaden" fick mig att fundera på varför den användes så lite och svaret var ju den där förbannade länken.. hade testat gummi och det funkade ju kanon men kändes inte helt rätt off season, gummi kör man på sommaren om du frågar mig...
Jakten började på att få tag i en 1610 länk(heter den så?), den som kommer med ref 2254..
Sagt och gjort så damp den ner och efter lite omvårdnad och justering så åkte den på.
Flyger eller flyger inte spelar ingen roll, jag är så jäkla nöjd och äntligen kommer jag börja köra min första klocka som jag köpte ny i omega butiken i Paris med äldsta grabben i knät någon månad gammal..
Oh jo men visst, den flyger, befinner sig på speedy-höjder