Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haft tidigare. Ingen idag.
Gisses vad jag gillar den här lilla rackaren
Gillar min med, dock ingen SMP så ajabajaGisses vad jag gillar den här lilla rackaren
Sa ju det!Fick äntligen hem en halvlänk. Lättade lite på trycket Sitter som en dröm nu
Fick äntligen hem en halvlänk. Lättade lite på trycket Sitter som en dröm nu
Vilket gummi är det? Var kan man köpa?Bra på gummi också
Omega OEM för nån annan modell (planet ocean?). Passar bara om man kör böjda bandstift, men är fint då.Vilket gummi är det? Var kan man köpa?
Omega OEM för nån annan modell (planet ocean?). Passar bara om man kör böjda bandstift, men är fint då.
Står 980003 2 på baksida.
Köpt begagnat på KS.
Min håller +1 sek/dygn med tavlan upp på natten.Vad är tidsavvikelsen per dag på en smp? Hur bra håller era tiden?
Min är nyservad för någon månad sedan, så vore ju överaskande om den inte höll sig inom COSC.Vad är tidsavvikelsen per dag på en smp? Hur bra håller era tiden?
Njae...en hyllning till Bond. Tippar på att Craig kommer bära en ny version smp i kommande Bond rulleSka denna klocka förekomma i någon kommande Bond-film eller vad är grejen?
Med svärd-visare och snygg länkNjae...en hyllning till Bond. Tippar på att Craig kommer bära en ny version smp i kommande Bond rulle
Tackar, kommer Craig va med nästa vända?Njae...en hyllning till Bond. Tippar på att Craig kommer bära en ny version smp i kommande Bond rulle