https://klocksnack.se/threads/omega-länk-1610-930-smp-smpc.84951/Det där var jäkligt bra! Vart införskaffade du länken? Kostnad?
Funderar på om man skulle testa samma sak
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
https://klocksnack.se/threads/omega-länk-1610-930-smp-smpc.84951/Det där var jäkligt bra! Vart införskaffade du länken? Kostnad?
Funderar på om man skulle testa samma sak
har oxå kört rubber b ett kort period på en smp. Dock så satt det inte riktigt bra då bandstiften kunde hoppa ur...på din bild nr 4 ser det faktiskt ut som ditt stift inte sitter korrekt. Jag fick byta till något tunnare stift än omega då funkade det bättre.Gummi är rätt nice också!
Man skulle kunna tro att det är gjort för smpc, helt PERFEKT passning..
Eller vad säger du @Klocksonen ?
Det sitter, men mycket riktigt så kör jag 1,5mm istället för standard 1,8mm.har oxå kört rubber b ett kort period på en smp. Dock så satt det inte riktigt bra då bandstiften kunde hoppa ur...på din bild nr 4 ser det faktiskt ut som ditt stift inte sitter korrekt. Jag fick byta till något tunnare stift än omega då funkade det bättre.
Gött! Bilden som lurade mig kanskeDet sitter, men mycket riktigt så kör jag 1,5mm istället för standard 1,8mm.
Precis. Hett eftertraktad och mycket omtyckt variant. Tror den är mer värd nu än den var som ny (beroende på skick såklart)?Min 2254 köpt begagnad 2009 men har mest blivit liggande i lådan. Verkar ha ökad i pris rejält senaste åren ser jag nu.
Blev med 2254 igår!
Bra på nato!
Riktigt snygg!Bra på nato!
Bra på nato!
Grym bild, grym klocka!Bra på nato!
Du är så bra på att fota så du till och med får en SMPc att se vacker ut...Bra på nato!
Du är så bra på att fota så du till och med får en SMPc att se vacker ut...
Edit: Wops, missade vilken tråd det här var. Kölhala mig inte nu.
Du är så bra på att fota så du till och med får en SMPc att se vacker ut...
Edit: Wops, missade vilken tråd det här var. Kölhala mig inte nu.