Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nice men posta gärna här
Tack gör tipset - då har jag hittat en ny 'hemmatråd'Nice men posta gärna här
Upprop Omega Planet Ocean alla som har eller haft en
Aquaracer har ju en fantatsikt tråd om SMP och alla som har eller haft en kan posta bilder i den. Vore kul med en egen tråd för PO. Har noterat att det inte bara är jag som har en särskild relation till PO så därför vore det kul med lite bilder från dem som har eller har haft denna enligt mig...klocksnack.se
Hej Vad är det för länk ?Luftar omegan. Datumet stog på 12e. Och det är augusti. Har för många att rotera med igen
Kolla forstner eller uncle seiko på deras länkar till diver300Hej Vad är det för länk ?
Yes , yes känner utbudet . Det ser ut som us länk men vill vara säkert .Kolla forstner eller uncle seiko på deras länkar till diver300
Yes , yes känner utbudet . Det ser ut som us länk men vill vara säkert . Tack
Passar SMPc med grön gummi? Kan man få bild framifrån?Kör på gummi från watchwear på min smpc, tycker både passformen och kvaliteten är bra.
Stämmer, det är uncle seiko. En miljon gånger skönare än originaletHej Vad är det för länk ?
Trots att läder och en dykarklocka är nono så var den där kombon schysst!Den här får slå följe med mig idag!
Börjar bli sugen på att smyga på ett läder på min 2252 oxå. Kan det vara så att dykarna är mogna för det när de närmar sig 20 år fyllda.Den här får slå följe med mig idag!
Jag ändrade uppfattning om det efter jag började använda 925:an från Tudor. Så då fick den här Seamaster ett läderombyte på prov och jag tycker också det passar bra!Trots att läder och en dykarklocka är nono så var den där kombon schysst!
Ingen som har någon sorts insikt i detta och testat båda modellerna?Är sugen på en Omega Seamaster 300m, helst någon Bond-referens med aluminium-bezel, typ 2531.80 eller 2220.80. Har börjat kika runt efter ett exemplar i mint condition.
Det jag undrar är ifall det inte är bättre att istället köpa en SMPc (har haft en sådan tidigare). Klarar den äldre länken med pins av daglig användning (i rotation med 1-2 andra klockor) utan att bli allt för rasslig och är den tillräckligt bra om man jämför med SMPc-länken med skruvar? Jag föredrar utseendet och nättheten som de äldre varianterna har.
(PS: Om någon har ett exemplar av någon av ovanstående klockor till salu så har jag en köpesannons ute)