• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

• Ja

Röster: 967 61.9%
  • Nej

Röster: 594 38.1%

• Totala väljare
    1,561
Jag tror inte att 2254 tillverkades så sent som 2011. Ungefär 2001 till 2008 låter mer troligt. Jag letade efter en ny år 2009 utan att lyckas så köpte en begagnad istället.
nä du har kanske rätt.. va bara på garantikortet det stod årtal

Bilagor

• 20180123_215615.jpg
    20180123_215615.jpg
    114.2 KB · Visningar: 21
Har också goda erfarenheter av WatchGecko. Tycker att deras utbud är bra och helt ok priser. Köpte hem några kanvas armband därifrån senast som jag testade på min smp....såklart hittar jag inga bilder på det :(
Har bara bra erfarenheter därifrån! Har köpt allt från lite dyrare läderband till billigare NATO-band och är verkligen nöjd med kvaliteten! Senast tog leveransen med DHL 1 arbetsdag efter att jag beställt med, inte illa! :)

Hej

Jag är på jakt efter GMT versionen (2535.80.00) och tar tacksamt emot tips, Eller om någon sitter på en och kan tänka sig att sälja.

Tänkte ta av länken och testa med lite olika band på Smpc:n. Skulle behöva ett verktyg till bandstiften med bättre kvalitet, någon som har tips på vad som funkar bäst till Seamastern?

Tänkte ta av länken och testa med lite olika band på Smpc:n. Skulle behöva ett verktyg till bandstiften med bättre kvalitet, någon som har tips på vad som funkar bäst till Seamastern?
Jag använder verktyget som kom med min Speedmaster Pro.

Lösning: Köp en Speedmaster Pro så får du både verkyg och en perfekt brorsa till SMPcn också ;)

MVH Lösningsorienterad

Tillbaka
Topp