Isak25
Basic
Pics or it didnt happen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Pics or it didnt happen
Känns som att den svarta är lättare att variera band på.Helt okej på läder
plzzzzzz bjussa på nån bättre bild än en fjantig svart å vit en!
Ja så kan det kanske vara. Har beställt ett grått Eulit perlon jag tänkte prova med.Känns som att den svarta är lättare att variera band på.
Det var som 17, tack för det! Eller, kanske inte, nu måste jag nog köpa...
Lovar.plzzzzzz bjussa på nån bättre bild än en fjantig svart å vit en!
du får öva upp dig så du vågar visa en med färg haha
Bjuder på en till dåplzzzzzz bjussa på nån bättre bild än en fjantig svart å vit en!
du får öva upp dig så du vågar visa en med färg haha
Blev även originallänk till 2234.50 (som min) sista åren modellen fanns. Så jag kan ju legit skaffa den. Men det tänker jag inte göra
Älskar den på nato. Men hade tänkt köpa till en sån 2254.50-länk(antar det är den som passar?) eftersom jag inte klarar av originallänken.
Vad heter den och var ska jag leta?
Haha, vafan. Får jag inte bära den på nato?Blev även originallänk till 2234.50 (som min) sista åren modellen fanns. Så jag kan ju legit skaffa den. Men det tänker jag inte göra
Till SMPc tycker jag det ser fel ut. Antingen kör man originallänk eller så säljer man klockan... ungefär min åsikt. Eller (hellre) så letar du upp en 2254.50, bästa SMP’n!
Ordningsfråga är om jag får vara med i den här tråden? Ingen Professional då bezeln är unidirectional och saknar minutmarkeringar. Specad samma 300m dock.
Jodå, på nato sporadiskt. Men ingen annan länk! Fast ärligt tycker jag att den är lite för blingig för nato, svart vågtavla och alu-bezel är bättre då. Ingen kan väl heller tycka annat än att svärdvisare är bättre ocksåHaha, vafan. Får jag inte bära den på nato?
Antingen länk eller sälja?
po mä länkenFick hem mitt perlon från Eulit idag, funkar ju helt ok . Får nog införskaffa ett svart zulu också.
Var det så illapo mä länken
njä inte egentligen men har personligen svårt för perlon på en modern dykareVar det så illa
Jag håller med men det är alltid kul att testa lite. Tyckte det såg helt okej ut ändå.njä inte egentligen men har personligen svårt för perlon på en modern dykare
tillskillnad från andra så gillar jag länken för att den är så pass annorlunda..
Älskar den på nato. Men hade tänkt köpa till en sån 2254.50-länk(antar det är den som passar?) eftersom jag inte klarar av originallänken.
Vad heter den och var ska jag leta?
Tack! Ser ju asbra utTror det är en 1610/930 du är ute efter?
Tack! Ser ju asbra ut
Tack! Ser ju asbra ut
hitta precis en tråd på WUS med massa bilder på smpc med "oyster"Grymt trevlig länk. Känns lite mer sofistikerad är fetingBondlänken.
Nej, svinsnyggt! Du är bara van vid fullänkenDet ser ju helt fel ut på den klockan.
Svin är fina djur. Beblanda dem inte med sånna där kombinationerNej, svinsnyggt! Du är bara van vid fullänken
man är ju inte helt van vid att se den på en sån länk!Det ser ju helt fel ut på den klockan.
Köpte också en svart SMPc! Kommer nästa vecka. Själv tycker jag Omega borde satsa på att ha en dyrare och en billigare SMPc, alltså en med 2500 verket och en dyrare med glasbaksida och ett nyare verk.man är ju inte helt van vid att se den på en sån länk!
måste faktiskt erkänna att jag har precis tryckt på köp knappen på en svart smpc!
känner att man måste ha ägt minst en!
har läst på swatchgroups hemsida att där lär iallafall komma ut en LE variant på smp'n eftersom dom skrivit att dom ska fira att den fyller 25 år iår!
visserligen jätte kul MEN
varesig om det är en LE eller en helt ny "ordinarie" smp så kommer priset att öka och ska jag vara ärlig så är detta just nu en av dom nya klockorna där man får mest för pengarna idag!
visst vore det kul med ett helt inhouse i klockan men sen är ju 2500 verket stabilt nog för att fungera bra!
2500 verket finns ju bara kvar i denna och i vad jag fattat en constelation modell.
är rädd för att om det släpps en ny smp med tex 8800 verket så lär idioterna på omega antagligen smälla på en glasbaksida och dessutom höjja priset rejält..
nej asså onegas lineup är redan för spretig tycker jag..Köpte också en svart SMPc! Kommer nästa vecka. Själv tycker jag Omega borde satsa på att ha en dyrare och en billigare SMPc, alltså en med 2500 verket och en dyrare med glasbaksida och ett nyare verk.
Såklart.....https://monochrome-watches.com/swat...baselworld-2018-novelties-partially-revealed/
"Omega will also celebrate the 70th anniversary of the Seamaster and the 25th anniversary of the Seamaster Diver 300m in 2018, and will market special editions of the collections for these occasions."