Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fina fisken! Väldigt rare här på forumet, vet att det förekommer en till.Laddar lume i solen på min GMT
Vad kostar ett justerbart spänne?Kan intyga att det är värt varenda krona för mig själv. Kallt=längst in, normalt=ett hack, varmt=2 hack, jättevarmt och en GT=3 hack
Jag gav 1695 inkl montering.Vad kostar ett justerbart spänne?
Mm, vet också bara om en till medlem som har en.Fina fisken! Väldigt rare här på forumet, vet att det förekommer en till.
Nice!
Min första kom idag, 2561.80
Grym klocka
Svart eller blå? Sjukt hur färgen skiftar i olika ljusGrym klocka
Ja ibland är det svårt att seSvart eller blå? Sjukt hur färgen skiftar i olika ljus
Ja visst är det en väl värd investering. Skulle inte vilja byta tillbaka.Härlig i solen! Nu gör sig det justerbara spännet sig helt rätt.
Siffrorna på vridringen får en mycket ljuvlig färg i solen, snyggt!Härlig i solen! Nu gör sig det justerbara spännet sig helt rätt.
Min första kom idag, 2561.80
Tavlan tillhör väl visst kvarts?Grattis till klockan! Men då sitter det fel tavla i den, tavlan på bilden är till automataren 2531.80 och den du refererar till är en kvarts! Förhoppningsvis har du bara skrivit fel referens kompis !
41mmÄr det 36 mm versionen?
Tavlan tillhör väl visst kvarts?
2561.80 Är ju en midsize quartz.Nä...index kl 3 är längre på kvartsklockorna! Så var det förut iaf, kan ju ha missat att det är samma tavla på dom senare! Men när jag ägde en kvarts så skilde det på indx kl 3.
2561.80 Är ju en midsize quartz.
Automaterna har väl 4 rader text dessutom?
2561.80 Är ju en midsize quartz.
Automaterna har väl 4 rader text dessutom?
Edit: japp. 2531.80 (auton) ska ha 4 rader text (chronometer). Så tavlan är rätt. Inte skrämma folk sådär Affe
Visst är det en midsize jag skaffat, det är bara armarna som gör att den ser stor utMen...det är så på storebror 2541.80 iaf. Så jag var inte helt ute och cyklade iaf ! Blev lite lurad av bilden på JSB när han hade klockan på armen, såg så stor ut, så jag drog helt fel bedömning på klockans storlek.
Visst är det en midsize jag skaffat, det är bara armarna som gör att den ser stor ut
Tack så mycket!
Ja jäklar vad fin den är!En SMP man blir glad av...
PlanetOrange.