• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

• Ja

Röster: 969 62.0%
  • Nej

Röster: 594 38.0%

• Totala väljare
    1,563
Lite sol igen...
20180501_180454_HDR.jpg

Vad är det för luggmått på midsize?
Tror jag lyckades beställa fel armband :(

Senast ändrad:
Nä...index kl 3 är längre på kvartsklockorna! Så var det förut iaf, kan ju ha missat att det är samma tavla på dom senare! Men när jag ägde en kvarts så skilde det på indx kl 3.

001.jpg
2561.80 Är ju en midsize quartz.
Automaterna har väl 4 rader text dessutom?

Edit: japp. 2531.80 (auton) ska ha 4 rader text (chronometer). Så tavlan är rätt. Inte skrämma folk sådär Affe ;)

2561.80 Är ju en midsize quartz.
Automaterna har väl 4 rader text dessutom?

Edit: japp. 2531.80 (auton) ska ha 4 rader text (chronometer). Så tavlan är rätt. Inte skrämma folk sådär Affe ;)

Men...det är så på storebror 2541.80 iaf. Så jag var inte helt ute och cyklade iaf :p! Blev lite lurad av bilden på JSB när han hade klockan på armen, såg så stor ut, så jag drog helt fel bedömning på klockans storlek.

$_58.JPG

Men...det är så på storebror 2541.80 iaf. Så jag var inte helt ute och cyklade iaf :p! Blev lite lurad av bilden på JSB när han hade klockan på armen, såg så stor ut, så jag drog helt fel bedömning på klockans storlek.

$_58.JPG
Visst är det en midsize jag skaffat, det är bara armarna som gör att den ser stor ut ;)
Tack så mycket!

Tillbaka
Topp