Mitt intryck från de bilder/filmer jag sett är att de fått en väldigt framträdande roll. Tror jag föredrog när de var i bakgrunden mer, men ska bli intressant att uppleva den på riktigt!Är inte vågorna för stora/tydliga?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mitt intryck från de bilder/filmer jag sett är att de fått en väldigt framträdande roll. Tror jag föredrog när de var i bakgrunden mer, men ska bli intressant att uppleva den på riktigt!Är inte vågorna för stora/tydliga?
Vad jag förstått kommer mid-sizen inte produceras längre. Kan ha fel men tyckte omega nämnde detta i något klipp från Basel.Någon som vet ifall de kommer behålla mid-sizen eller om den kommer trilla bort helt?
Önskar jag köpt en när der begav sig! När jag väl kom till skott var vågorna borta. Men blev en sådan ny ändå. Men har svårt att skiljas från den! Kanske blir en Bondklocka nån gång ändå, om jag hittar en i mint condition.Var så nöjd med min Omega. Såldes för ett par år sedan dock med blandade känslor
Grym klocka och grymma bilder!
SMP 2230.50.
Ja verkligen. Önskar bara att jag hade det justerbara spännet. Handleden växlar så mkt under dagen. Väntar på återkoppling o prisförslag från både Jarl Sandin och Bergströms.Riktigt bra alternativ som Sommarklocka
Ja, det spännet gör klockan perfekt!Ja verkligen. Önskar bara att jag hade det justerbara spännet. Handleden växlar så mkt under dagen. Väntar på återkoppling o prisförslag från både Jarl Sandin och Bergströms.
Vad fick du pröjsa om man får frågaJa, det spännet gör klockan perfekt!
Grattis till ett bra val!Habegäret blev till slut för stort efter att ha hängt i denna tråd. Godmorgon från mig och min nya
Jag har bytt spännet och betalade 1695 inklusiv montering.Vad fick du pröjsa om man får fråga
Listar på strax över 1400:-Vad fick du pröjsa om man får fråga
Vad fick du pröjsa om man får fråga
Fast montering fixar man lätt själv med en liten mejsel och 5-10 minuter.Jag har bytt spännet och betalade 1695 inklusiv montering.
Jag byter justerar spännet flera gånger om dagen men då gillar jag att länken inte sitter löst. Från det innersta till som allra mest 3 hack ut.Listar på strax över 1400:-
Mina mejslar passade inte perfekt och för allt i livet inte skade de pyttesmå skruvskallarna. Vas har du för mejsel?Fast montering fixar man lätt själv med en liten mejsel och 5-10 minuter.