Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad har du för storlek på handleden om man får fråga? Den sitter grymtOch så kom den till sist! Till en början var jag lite tveksam till storleken (midsize) men tänkte äh! Rockar ju Rolle på 34mm
Riktigt fin klockan må man säga och sitter som en smäck gör den också, storleken va perfekt mao
16.5cm jag mätte sist om ja inte minns helt felVad har du för storlek på handleden om man får fråga? Den sitter grymt
Tänker ibland att jag ska sälja den. Sen tar man på sig den en dag och blir kär i den igen!Efter en vecka med annan klocka nu på handleden igen. Hade nästan glömt hur trevlig den är...
16.5cm jag mätte sist om ja inte minns helt fel
Jag har exakt 16.5 och tycker SMPc:n sitter perfektKlockan sitter skitsnyggt!
Jag går själv i tankarna på en normal SMPc men storleken får mig att tveka (har även jag handleder på 16.5), finns det någon här som har liknande handledsstorlek men som bär 41.5 mm?
Jag har exakt 16.5 och tycker SMPc:n sitter perfekt
KööörTack! Nu blir man ju inte mindre sugen.
Det är bara att slå tillTack! Nu blir man ju inte mindre sugen.
Jag har 16cm och jag tyckte att 41,5mm funkade kanon.Klockan sitter skitsnyggt!
Jag går själv i tankarna på en normal SMPc men storleken får mig att tveka (har även jag handleder på 16.5), finns det någon här som har liknande handledsstorlek men som bär 41.5 mm?
Har varit inne på blå tidigare men den svarta är ju riktigt snygg den med!Jag har 16cm och jag tyckte att 41,5mm funkade kanon.
Ja så tänkte jag med tills jag prova den svarta . Du blir nog nöjd oavsett vilken färg.Har varit inne på blå tidigare men den svarta är ju riktigt snygg den med!
Vet inte om det är hur ljuset faller men på din blåa Omega ser numren/prickarna på bezelen alltid lite mörkare ut än på min svarta SMPc, som sagt vet jag inte om det är så eller om det är ljuset som leker...Blå eller svart?!? Den har verkligen svårt att bestämma sig!
Ja, ljuset spelar med en helt klart!Vet inte om det är hur ljuset faller men på din blåa Omega ser numren/prickarna på bezelen alltid lite mörkare ut än på min svarta SMPc, som sagt vet jag inte om det är så eller om det är ljuset som leker...
Edit: nu när jag kollar andras bilder verkar det bara vara ljuset!
Ja det är värst vad SMPc:ns reflektioner gör det!Ja, ljuset spelar med en helt klart!
Vill jag också ha! Mitt gamla har gått sönder..Ingen som har ett gummi till en Seamaster Pro till salu? tror refnr ska vara 98000085
Ett sånt här
Är inte vågorna för stora/tydliga?Korspostar från Omegatråden.
Klämde på nya Seamastern i New York.
Kändes riktigt bra! Ska släppas i juni/juli trodde dom. Det här var skyltex från nån event.
Min Seamaster GMT i bakgrund av bilden också