• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

• Ja

Röster: 969 62.0%
  • Nej

Röster: 594 38.0%

• Totala väljare
    1,563
Och så kom den till sist! Till en början var jag lite tveksam till storleken (midsize) men tänkte äh! Rockar ju Rolle på 34mm :D
Riktigt fin klockan må man säga och sitter som en smäck gör den också, storleken va perfekt mao :D
34B26F78-E875-487C-AEEC-7906AC30B518.jpeg

Och så kom den till sist! Till en början var jag lite tveksam till storleken (midsize) men tänkte äh! Rockar ju Rolle på 34mm :D
Riktigt fin klockan må man säga och sitter som en smäck gör den också, storleken va perfekt mao :D
34B26F78-E875-487C-AEEC-7906AC30B518.jpeg
Vad har du för storlek på handleden om man får fråga? Den sitter grymt :)

Blå eller svart?!? Den har verkligen svårt att bestämma sig!
664E060A-D714-41A4-B46F-81DA3B64476C.jpeg
Vet inte om det är hur ljuset faller men på din blåa Omega ser numren/prickarna på bezelen alltid lite mörkare ut än på min svarta SMPc, som sagt vet jag inte om det är så eller om det är ljuset som leker...

Edit: nu när jag kollar andras bilder verkar det bara vara ljuset!

Vet inte om det är hur ljuset faller men på din blåa Omega ser numren/prickarna på bezelen alltid lite mörkare ut än på min svarta SMPc, som sagt vet jag inte om det är så eller om det är ljuset som leker...

Edit: nu när jag kollar andras bilder verkar det bara vara ljuset!
Ja, ljuset spelar med en helt klart!

Korspostar från Omegatråden.
Klämde på nya Seamastern i New York.
Kändes riktigt bra! Ska släppas i juni/juli trodde dom. Det här var skyltex från nån event.

Min Seamaster GMT i bakgrund av bilden också :)
rYxz3Hbh.jpg

Tillbaka
Topp