Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag gillar det!Fortsätter att leka. På frihand och ej beskurna. Säg till om ni tycker jag bombat för mycket.
Fortsätt gärna ett tag till!Fortsätter att leka. På frihand och ej beskurna. Säg till om ni tycker jag bombat för mycket.
Flipparsjukan... jag har "förlorat" många trevliga klockor på grund av den.blev ivrig och sålde den aldeles för tidigt...
Tror alla har varit med om det. Ialf jag har varit med om samma sak att man flippat för tidigt och sedan ångrat sig ganska snart efterblev ivrig och sålde den aldeles för tidigt...
Snyggt! Vad är det för gummi?
Grymt nöjd med den på blått gummi. OWG funkar när man varvar gummi, länk och läder.
Snyggt! Vad är det för gummi?
Tack!Zealande strap. Jätte nöjd med kvalitén!
Synd bara att de skulle göra den så satans stor!Okej, jag måste medge att färgen på denna tavla på nya SMPc är magisk.
Ja...Synd bara att de skulle göra den så satans stor!
Är väl bara 1mm större? Har svårare för heliumventilens koniska form och glasbaksidan. Speciellt det sistnämnda.Synd bara att de skulle göra den så satans stor!
Stämmer nog. Tycker bara den ser rejält fläskig ut på de bilder man sett på den "gamla" och den nya bredvid varandra.Är väl bara 1mm större? Har svårare för heliumventilens koniska form och glasbaksidan. Speciellt det sistnämnda.
Wow! Den där har jag missat. Härlig design Vad är ref på den om jag får fråga?Varning! Paketöppning.
Jag har genom åren haft ett antal varianter av Seamastern. Den som ligger i lådan just nu är 2230.50.00 dvs non-AC varianten med svärdsvisare och vitguld i vridringen.
Älskar den som diskret kompanjon när jag gör tjänsteresor eller representerar.
Har även haft SMPc, gamla Bond, PO, samt SMP kronografen både i rostfritt och titan/guld. Den sistnämnda ångrar jag att jag sålde vidare. Det jag tog med mig var att titanvarianten är väldigt bra på armen, lätt och bekväm.
Vart leder nu detta? Jo, jag hade bestämt mig för att spä på Omegainnehavet och hade landat i en variant som länge intresserat mig. Så när rätt exemplar i 99% skick dök upp slog jag till och i dag kom paketet.
Ytterboxen har väl sett sina glansdagar, var fläckarna kommer från vete gudarna, men den skvallrar om en hyfsat ny modell iaf.
Fullset.
Jag är en kronografmänniska. Så naturligtvis är det en kronograf. Ref 2293.52.00 i titan. Med 3301 koaxialverket.
Lite handledsbilder .
Bra tryck i ljuset.
Då skall man bara sätta in en halvlänk till så att den sitter mer lagom tight.
Tjipp o Hej!
Varning! Paketöppning.
Jag har genom åren haft ett antal varianter av Seamastern. Den som ligger i lådan just nu är 2230.50.00 dvs non-AC varianten med svärdsvisare och vitguld i vridringen.
Har även haft SMPc, gamla Bond, PO, samt SMP kronografen både i rostfritt och titan/guld. Den sistnämnda ångrar jag att jag sålde vidare. Det jag tog med mig var att titanvarianten är väldigt bra på armen, lätt och bekväm.
Vart leder nu detta? Jo, jag hade bestämt mig för att spä på Omegainnehavet och hade landat i en variant som länge intresserat mig. Så när rätt exemplar i 99% skick dök upp slog jag till och i dag kom paketet.
Ytterboxen har väl sett sina glansdagar, var fläckarna kommer från vete gudarna, men den skvallrar om en hyfsat ny modell iaf.
Fullset.
Jag är en kronografmänniska. Så naturligtvis är det en kronograf. Ref 2293.52.00 i titan. Med 3301 koaxialverket.
Lite handledsbilder .
Bra tryck i ljuset.
Tjipp o Hej!
2293.52.00Wow! Den där har jag missat. Härlig design Vad är ref på den om jag får fråga?
Varning! Paketöppning.
Ytterboxen har väl sett sina glansdagar, men den skvallrar om en hyfsat ny modell iaf. Var fläckarna kommer från vete gudarna
Fullset.
Lite handledsbilder .
Bra tryck i ljuset.
Tjipp o Hej!
Tack!2293.52.00
Mycket märkligt beslut att göra den större... Inte särskilt trendkänsligt ..Stämmer nog. Tycker bara den ser rejält fläskig ut på de bilder man sett på den "gamla" och den nya bredvid varandra.
Snygg! Ref på den? Kan vara ett snyggt komplement till den blå.Happy monday!
2230.50.00Snygg! Ref på den? Kan vara ett snyggt komplement till den blå.