• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

• Ja

Röster: 969 62.0%
  • Nej

Röster: 594 38.0%

• Totala väljare
    1,563
A3037C60-2FE9-44D5-AFEF-C3E6532F2992.jpeg
En av de få klokkesalgene jeg fortsatt angrer på...

Har precis köpt min första seriösa klocka. En process som varit både frustrerande och kul.
Jag har alltid trott att jag skulle ha en Planet Ocean. Har tittat på den genom skyltfönster otaliga gånger genom åren men aldrig testat den. När jag nu till slut blev bekväm men att lägga lite pengar på en klocka så gjorde jag ordentligt med research och bestämde mig för en PO 2500. Det dök upp en hos en urhandlare inom räckhåll och jag åkte dit för att göra affär. Den låg i montern och såg fantastisk ut men när jag fick på mig den på armen så kändes det verkligen inte rätt. Jag tycker fortfarande att den är otroligt snygg men vi lirade bara inte ihop.
Av en slump hade en kund tidigare varit inne och lämnat in sin 2254 för service och den låg fortfarande på disken. Han visade den och jag fick testa den på armen (kanske inte helt ok) och det var kärlek vid första ögonkastet! Sedan dess har jag letat efter en som skulle stämma med pris, plats, historik och tillbehör och nu har jag hittat den.
Det finns otroligt många snygga klockor men jag kan för tillfället (det kommer ändras jag vet) inte tänka mig en klocka som passar bättre för mig just nu!
image1.jpg

Tillbaka
Topp