essenceofallthingsgood
Silver
Haha!Snygg! Men kommer ta ett tag för mina ögon att vänja sig vid ny Heliumventilen.
Sant!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha!Snygg! Men kommer ta ett tag för mina ögon att vänja sig vid ny Heliumventilen.
Bra att ni informerar. Mer sånt!Bästa Klocksnackare,
Idag fick vi in nya Seamaster 300M Diver.
Varmt Välkomna!
Igen...STORT grattis till den!!!Några randombilder...
Stort tack! Den känns riktigt, riktigt bra... Väldigt olik den tidigare i känsla.Igen...STORT grattis till den!!!
den bilden ger mig lite "shut up and take my money" feeling hahaFick tillfälle att prova denna igår hos min AD. Fullt drag i butiken efter den och den gick direkt från säljare till säljare, så intresset verkar stort. Klockan var en positiv överraskning och den var betydligt mer lyckad än vad jag hade sett på produktbilder. Den nya länken såg dock ut som något billigare kinaskräp, vilket försörde helheten lite.
Helkasst ljus hos ADn och när jag sedan försökte lyfta fram tavlan med lite efterbehandling fick armen en lätt Donald-ton. Bortse från detta
Det som slår mig när jag jämför med föregående modell är att caset på den nya är mycket tjockare men baklocket tunnare. Kan tänka mig att den upplevs väldigt annorlunda. Kommentarer på det?Några randombilder...
Har inte tänkt på det. Jag har haft alla generationer av SMP samt alla PO, denna känns helt annorlunda tycker jag. Mycket mer närvaro på armen men på ett bra sätt. Själv tycker jag nya länken är ett riktigt lyft. Bekvämare och modernare... Jag har alltid tyckt om SMP, har växt upp med Bond så den representerar lite barndom på något sätt. Denna version är helt suverän tycker jag - finns inte så många kompromisser. Jag är sjukt nöjd.Det som slår mig när jag jämför med föregående modell är att caset på den nya är mycket tjockare men baklocket tunnare. Kan tänka mig att den upplevs väldigt annorlunda. Kommentarer på det?
Edit: Stort grattis till klockan!
Trevligt och låter läskandeHar inte tänkt på det. Jag har haft alla generationer av SMP samt alla PO, denna känns helt annorlunda tycker jag. Mycket mer närvaro på armen men på ett bra sätt. Själv tycker jag nya länken är ett riktigt lyft. Bekvämare och modernare... Jag har alltid tyckt om SMP, har växt upp med Bond så den representerar lite barndom på något sätt. Denna version är helt suverän tycker jag - finns inte så många kompromisser. Jag är sjukt nöjd.
Min PO 43,5 åker nu.
Den där förtjänar sin plats i historien - en av de klockor jag gillat mest. Har väl haft typ 3 stSka bli trevligt att se den nya. Nöjd med denna än så länge...
Det där gummit ser riktigt bra ut vad ligger det på i pris? Deras sida verkar ligga nere just nu..Zealande strap. Jätte nöjd med kvalitén!
Tavlan är ju grym...och här är den...
INTE för att starta en hetsdiskussion kring Omegas marknadsföringsstrategier. De lägger absolut en massa pengar på product placement men for the fun of it - se länken nedan. Om info där stämmer var det iaf inte BARA Omegas pengar som gjorde att SMP'n hamnade på Bonds arm. Hursom en spännande artikel tycker jag...
https://www.timepiecechronicle.com/features/2017/8/28/in-depth-the-history-of-the-omega-seamaster
Kör samma lösning som på racercyklar. Ventilhatten slänger man direkt!Snygg! Men kommer ta ett tag för mina ögon att vänja sig vid ny Heliumventilen.
Snyggt! VälkommenIdag kom min
Snyggt! Välkommen
Det blev ungefär en tusenlapp inkl avgifter. Prova dessa rabattkoder om dom fortfarande funkar..Det där gummit ser riktigt bra ut vad ligger det på i pris? Deras sida verkar ligga nere just nu..
Hoppas du blir nöjd!Idag kom min
Tack! Ska in och kika när deras sida är uppe igenDet blev ungefär en tusenlapp inkl avgifter. Prova dessa rabattkoder om dom fortfarande funkar..
"apiacreations" - 15% rabatt
"HCRA3UPX" - Fri frakt