Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En "vanlig" SMP som den du har nu, men med våg tavla og alu bezel?Min SMPc lämnar också idag. Men i utbyte mot en SMP och en Vintage Constellation.
Nja, det blir en Electric Blue Ja det kommer säkert en videoEn "vanlig" SMP som den du har nu, men med våg tavla og alu bezel?
Kul å høre hva du tycker om dom og hvem du liker best, men du kanskje legger opp en film på Youtube?
En jämförelse hadde varit gymt.
Min SMPc lämnar också idag. Men i utbyte mot en SMP och en Vintage Constellation.
Tack! Ja verkligen.Snyggt! Magisk tavla
Min C säger hej!
Snygg! Grattis.
Tack!Snygg! Grattis.
Väntar på att min ska leta sig till mig från Japan.
Den är snygg, men för stor.Jag har tidigare haft en SMPc från 2016 som jag ångerfullt sålde förra året. Nu har jag börjat snegla på nya SMPc, är det någon som har en eller som har haft möjlighet att testa en och kan berätta lite hur den står sig gentemot den äldre versionen?
Tänker främst på ref. 210.30.42.20.01.001 då;
Stor hur då? Känns den klumpig på handleden eller tycker du att den är för stor i modellen?Den är snygg, men för stor.
Den är för stor. Den är tjockare och så är den nu 42mm ist för 41.Stor hur då? Känns den klumpig på handleden eller tycker du att den är för stor i modellen?
Denna tavla asså
Det är: 2265.80.00Vad är det för refnr? Hittar bara 9 på c24 varav 8 är från USA...
Jag har en, dock den blå med länk. Håller inte alls med om att den är för stor - tvärtom tycker jag att dimensionerna är perfekta nu. Har ägt de tidigare, denna är den överlägset bästa. Skulle jag gnälla över något är det He-ventilen som kan kännas lite lång, men nu pratar vi verkligen småsaker. Mina andra klockor har legat i lådan sedan rätt många veckor nu...Jag har tidigare haft en SMPc från 2016 som jag ångerfullt sålde förra året. Nu har jag börjat snegla på nya SMPc, är det någon som har en eller som har haft möjlighet att testa en och kan berätta lite hur den står sig gentemot den äldre versionen?
Tänker främst på ref. 210.30.42.20.01.001 då;
Även 2255.80.00, om man vill ha den blåa tavlan väl? Om man vill ha kugghjul istället för Kisel.Det är: 2265.80.00
Jajamen.Även 2255.80.00, om man vill ha den blåa tavlan väl? Om man vill ha kugghjul istället för Kisel.
Äh så farligt är det inte ... tycke den bärs mkt bra...mindre än tex PO 2500 (mina handleder är knappt 17cm)Den är för stor. Den är tjockare och så är den nu 42mm ist för 41.
Kul att höra! Jag har aldrig haft tanken på en blå tavla, har du haft möjlighet att jämföra blå och svart tavla eller var det ett självklart val?Jag har en, dock den blå med länk. Håller inte alls med om att den är för stor - tvärtom tycker jag att dimensionerna är perfekta nu. Har ägt de tidigare, denna är den överlägset bästa. Skulle jag gnälla över något är det He-ventilen som kan kännas lite lång, men nu pratar vi verkligen småsaker. Mina andra klockor har legat i lådan sedan rätt många veckor nu...
För mig självklart. Blå på länk = klassikernKul att höra! Jag har aldrig haft tanken på en blå tavla, har du haft möjlighet att jämföra blå och svart tavla eller var det ett självklart val?
Okej, nu blev valet helt klart svårareFör mig självklart. Blå på länk = klassikern
Snyggt...fel tråd baraHösten är här...
Oj det var det visst. Shit happensSnyggt...fel tråd bara
här ska PO mysa ihop https://klocksnack.se/threads/upprop-omega-planet-ocean-alla-som-har-eller-haft-en.30894/
Går det att få tag på ett exemplar någonstans eller är det en prenumeration som gäller?Ny bok ute från mr SpeedyTuesday