Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte änIngen som har förra och nya som kan lägga upp lite jämförelsebilder?
Inte än
Men blev riktigt sugen nu när jag provade på schiphol, skapligt pris där oxå.
Något sånt här alltså? Bägge är butikens.Ingen som har förra och nya som kan lägga upp lite jämförelsebilder?
Något sånt här alltså? Bägge är butikens.
Jag följde ditt råd - tog dock bort en halv bit. Perfekt! Glad! Som en helt ny klocka. Så här ska det kännas!Jag kör min inställd så att "normalläget" är i mitten av microjusteringen så att jag har maximal flexibilitet. Perfekt komfort före utseende .
Något sånt här alltså? Bägge är butikens.
Se att det är den 0:e idag!
Jag följde ditt råd - tog dock bort en halv bit. Perfekt! Glad! Som en helt ny klocka. Så här ska det kännas!
Ähm, vafan?Oj oj, grattis alla Seamaster-ägare. Värdet drar, håll hårt. 28k för en midsize Quartz.
/j
Oj oj, grattis alla Seamaster-ägare. Värdet drar, håll hårt. 28k för en midsize Quartz.
/j
Och saknad lumeplupp i vridringen.Gamla modellen med trasig krona? Priset är helt klart inte rimligt och det förklarar väl antalet bud antar jag...
Och saknad lumeplupp i vridringen.
Vad surt att min har lumeplupp och är automatisk. Pga. det så ligger den 10k under.Oj oj, grattis alla Seamaster-ägare. Värdet drar, håll hårt. 28k för en midsize Quartz.
/j
Vad surt att min har lumeplupp och är automatisk. Pga. det så ligger den 10k under.
Ja, men du kan fixa lite av det själv iallafall. Ta fram lite verktyg och patinera bezelen, sen kan du ju också försöka få av lumepippen. Då är det enda som är kvar att den är för stor och inte kvarts, men det kan man ju inte göra något åt.Vad surt att min har lumeplupp och är automatisk. Pga. det så ligger den 10k under.
#osisFan vad surt!
#skitliv
Jag ska göra vad jag kan. Tack för konkreta tips!Ja, men du kan fixa lite av det själv iallafall. Ta fram lite verktyg och patinera bezelen, sen kan du ju också försöka få av lumepippen. Då är det enda som är kvar att den är för stor och inte kvarts, men det kan man ju inte göra något åt.
Jag skulle iallafall värdera den till 25-26k efter förfiningen
3700 euro på taggen om jag kommer ihåg rätt.Vad för pris fick du på den med länk?
Svagt minne om ca 3k...när jag kollade i samband med mitt köp av klockanNågon som vet vad gummit till nya SMP listar på ? Om jag nu skall köpa en så vill jag ha både länk och gummi.
Tack Hebbe! ja, det finns ju massor av modellspecifika gummin/länkar så sett så man listar väl bara sånt som passar alla klockor s a s.Svagt minne om ca 3k...när jag kollade i samband med mitt köp av klockan
märkligt att detta inte listas på omegas hemsida. Nato priser finns ju.
Rydbergs Ur i Helsingborg hade den inne i nov/dec iafJag är så översugen På seamastern. Vill ha den nya, alltså med vågorna och datumet nere vid 6an. Vart kan jag köpa denna? Var in på Bergströms ur i Uppsala men vill minnas att det var den äldre modellen dom hade, alltså utan vågor och datum vid 3an.
Uppskattar hjälp av er som har bättre koll än mig, tack!
Stockhomshandlarna har ju i särklass största Omega-utbudet inne, någon där måste ju bara ha den. Inte bara en utan flera.