Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En klassikerMin Omega SMP från 1994 som är automat sa min urmakare är värdet ca18.000-22.000kr då den är servad och fullset. så den värderingen på midsize är helt fel!
En klassiker
Erikson urhandel i sumpan hade den inne senast jag var där (någon månad sen). Men eftersom det var längesen kan det vara bra att ringa innan.Jag är så översugen På seamastern. Vill ha den nya, alltså med vågorna och datumet nere vid 6an. Vart kan jag köpa denna? Var in på Bergströms ur i Uppsala men vill minnas att det var den äldre modellen dom hade, alltså utan vågor och datum vid 3an.
Uppskattar hjälp av er som har bättre koll än mig, tack!
En klassiker
110 fakking procent
Var skeptisk först till länken men tycker den sitter rätt skönt på handledenHelt sjukt hur nöjd jag är med den... har haft men SMP är den som jag är mest nöjd med!
Helt klart fel!Min Omega SMP från 1994 som är automat sa min urmakare är värdet ca18.000-22.000kr då den är servad och fullset. så den värderingen på midsize är helt fel!
Han glömde dela med 2 när han gjorde beräkningenMin Omega SMP från 1994 som är automat sa min urmakare är värdet ca18.000-22.000kr då den är servad och fullset. så den värderingen på midsize är helt fel!
Han glömde dela med 2 när han gjorde beräkningen
Jaha trodde du menade midsize. Läste inte inläggen innan.Om du menar midsize modellen så kan de stämma
Jaha trodde du menade midsize. Läste inte inläggen innan.
Min 2531.80 ligger nog runt 18' och midsize betydligt lägre. Kanske inte hälften men någonstans i dom trakterna skulle jag tro.hm min omega är den stora modellen och det var den som min urmakare värderade till 18-23k. När du skrev "delat på 2" menade du midsize modellen i aktionen?
+1sek senaste mätningen. Omega smp gmt-98Har på senaste tid haft hyfsat bra gångavvikelse på min Planet Ocean 43.5mm (cal 8900). Spekulerar i om det är vintervädret som gör att den är i så sjuuuukt bra fas eller vad det kan va...
Hur väl håller era Omega-verk tiden?
Söndag den 13.....
Semester klocka så man bry sig så mycket om dag eller tid . Bara kul att titta på den snygg tavlanSöndag den 13.....
Och en riktigt trevlig referens, grattis!Tvungen att dubbelposta! Blev alltså med seamaster ikväll!
Tack, riktigt nöjd!Och en riktigt trevlig referens, grattis!
Snyggt, man kan inte gå fel med en SeamasterTvungen att dubbelposta! Blev alltså med seamaster ikväll!
GrattisTvungen att dubbelposta! Blev alltså med seamaster ikväll!
Kolla med en AD typ Erikson Urhandel (@ERIKSON URHANDEL).Någon som har tips på vart man kan få tag på en halvlänk till en 2220.80.00? Skulle vara mycket uppskattat!
Den är ju polerad.Grymt skick för att snart vara 22år gammal..
Inte vad jag vet. Har lite hairlines, ser ut så bara på bild..Den är ju polerad.