Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väldigt fin klocka men någon SMP är det ändå inte va?
Sant!Väldigt fin klocka men någon SMP är det ändå inte va?![]()
![]()
Aja armbandet är iaf ett professional!
fan, nu fick jag separationsångest deluxe. Hur ska jag klara en sommar med SMPc:n på service?!?
Vad är det för tavla på den där? Lackad, som hos en traditionell tavla?
Ja ingen keramisk varken tavla eller bezel …Vad är det för tavla på den där? Lackad, som hos en traditionell tavla?
Så egentligen är formspråket likadant, men den är väl mindre, tavlan "helt" annorlunda, glaset med annan form, no-date och, ja typ det mesta, utom just formspråket. Så egentligen en helt annan klocka, men nära släkt?Ja ingen keramisk varken tavla eller bezel …
Vågor oxå
![]()
Typ såSå egentligen är formspråket likadant, men den är väl mindre, tavlan "helt" annorlunda, glaset med annan form, no-date och, ja typ det mesta, utom just formspråket. Så egentligen en helt annan klocka, men nära släkt?
Har helt missat den där varianten, tänkte att de bara kom med datum. Är inlägget i vridningen och kronorna brons?Ännu ett nytt band från REM Straps
![]()
GuldHar helt missat den där varianten, tänkte att de bara kom med datum. Är inlägget i vridningen och kronorna brons?
Otrolig tavla.Ännu ett nytt band från REM Straps
![]()
Ja, det är något helt annat. Jämfört med dom keramiska tavlorna på standardmodellen så är denna tavla av titan och ganska matt. Notera också att vågorna inte är ristade i tavlan utan upphöjda (relief).Otrolig tavla.
Gillar i regel inte vågmönstret, men detta var något helt annat
Med svärdvisare och allt! Let the hunt beginMinin har tydligen funnits med automat urverk. Och helguld![]()
![]()
![]()
![]()
Seamaster Yellow gold Date Watch 2172.70.00 | OMEGA HK®
Discover the elegant style of the Seamaster Yellow gold watch (Ref. 2172.70.00), and buy it online on the official OMEGA® Website! Take advantage of the full, certified OMEGA® experience for your online purchase and enjoy the performances and authentic style of this timepiece.www.omegawatches.com.hk
Missade helt att svara! Det är 25th Anniversary Edition med bezel/kronor i sednaguld (Omegas variant på roséguld). Resterande klocka är i titan och tantalumHar helt missat den där varianten, tänkte att de bara kom med datum. Är inlägget i vridningen och kronorna brons?
Tillbaka på länk igen där just denna nog gör sig bäst...i mitt tycke (och Pierce Brosnan's).
Har svårt för gummi när det är varmt fast nästan alla andra svidar om till just det på sommaren med ett hurrarop.
För min del så är det en riktig svettmagnet i jämförelse med en länk.
Visst...gummi är lite lättare att bära och tar bort några gram men inte fasiken är det svalt, har jag missat något, är jag onormal?.
Edit: det sista var ju en bjudning utan dess like känner jag nu.
![]()