• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

• Ja

Röster: 989 62.1%
  • Nej

Röster: 604 37.9%

• Totala väljare
    1,593
IMG_1245.jpeg

Minin har tydligen funnits med automat urverk. Och helguld🙂
IMG_0561.jpeg
IMG_0562.jpeg

Minin har tydligen funnits med automat urverk. Och helguld🙂
IMG_0561.jpeg
IMG_0562.jpeg

Med svärdvisare och allt! Let the hunt begin 😉

Har helt missat den där varianten, tänkte att de bara kom med datum. Är inlägget i vridningen och kronorna brons?
Missade helt att svara! Det är 25th Anniversary Edition med bezel/kronor i sednaguld (Omegas variant på roséguld). Resterande klocka är i titan och tantalum🙂

• KS Like
Reactions: Ncs
Tillbaka på länk igen där just denna nog gör sig bäst...i mitt tycke (och Pierce Brosnan's)😊.
Har svårt för gummi när det är varmt fast nästan alla andra svidar om till just det på sommaren med ett hurrarop.
För min del så är det en riktig svettmagnet i jämförelse med en länk.
Visst...gummi är lite lättare att bära och tar bort några gram men inte fasiken är det svalt, har jag missat något, är jag onormal? 🤔😊.

Edit: det sista var ju en bjudning utan dess like känner jag nu 🤔😄🙋.

1000008469.jpg

Tillbaka på länk igen där just denna nog gör sig bäst...i mitt tycke (och Pierce Brosnan's)😊.
Har svårt för gummi när det är varmt fast nästan alla andra svidar om till just det på sommaren med ett hurrarop.
För min del så är det en riktig svettmagnet i jämförelse med en länk.
Visst...gummi är lite lättare att bära och tar bort några gram men inte fasiken är det svalt, har jag missat något, är jag onormal? 🤔😊.

Edit: det sista var ju en bjudning utan dess like känner jag nu 🤔😄🙋.

1000008469.jpg

Skaffa en i Titan så får du ner vikten ;)

1751995596510.png

Tillbaka
Topp